#Timeliners_ads – Αποκλειστικό:Ποιές διαφημίσεις κινητής τηλεφωνίας συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο αριθμό αναφορών στα κοινωνικά δίκτυα και blogs?

Standard

Δουλειά δεν είχαμε και το ρίξαμε στις έρευνες. Κι επειδή η συζήτηση για τις πρόσφατες διαφημίσεις εταιρειών κινητής τηλεφωνίας είναι ιδιαίτερα ΄ζωντανή΄ τελευταία, είπαμε να ξεκινήσουμε με αυτές.

Ζητήσαμε από την ομάδα της Sidebar να μας βοηθήσει δίνοντάς μας μια πιο πλήρη εικόνα μέσω του εργαλείου της Sidebar Monitor*.Σε σχέση με τον αριθμό των αναφορών σε διαφημίσεις εταιρειών κινητής τηλεφωνίας συμφώνησαν κι αυτοί μαζί μας:

‘’ Έντονος ο σχολιασμός για τις πρόσφατες διαφημίσεις των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας παρόλο που καμία δεν έφτασε τον πρώτο “Γιατρό της Πείνας” ή αλλιώς Ομορφάντρα της Cosmote. Πάντως από τις τρεις πιο πρόσφατες διαφημίσεις (Αμαζόνα, Κίτσος -Τασούλα, Ληστεία) μεγαλύτερο αριθμό αναφορών έχει σαφώς αυτή της Vodafone, ακολουθεί της Cosmote και τελευταία έρχεται αυτή της Wind.’’

Όλα συνοψίζονται σε αυτό το χαρακτηριστικό chart ενώ περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ :

Όμως*, ξέρουμε όλοι ότι οι αναφορές δεν είναι πάντα καλές ή ότι πολλές φορές άλλος πληρώνει κι άλλος.. καρπώνεται ένα ‘πιασάρικο’ δημιουργικό. Κι έτσι κάναμε δύο μίνι on line έρευνες.

Στην πρώτη επιβεβαιώσαμε ότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία τα 101 άτομα που μας απάντησαν έχουν συσχετίσει σωστά την κάθε διαφήμιση με την εταιρεία κινητής που την υπογράφει. Στην δεύτερη βγάλαμε νικητή. Δηλαδή στα 107 άτομα που μας απάντησαν (χρήστες Twitter και Facebook όλοι) μέχρι τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές αρέσει περισσότερο η διαφήμιση του Κίτσου και της Τασούλας. Και να ένα ακόμη chart:

*Η ανωτέρω παράγραφος δημοσιεύτηκε την Δευτέρα 26.03.12 στην σχετική στήλη μας στο advertising.gr
 Το δημοψήφισμα το «τρέξαμε» από τις 16-23 Μαρτίου με 107 συμμετοχές από το twitter και το facebook.
Αυτή την εβδομάδα λέμε να δούμε τι τρέχει με τα celebrities. Τι λέτε?
Advertisements

One response »

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s