Special : Οι #Timeliners_ads για τις #ekloges12 και την επικοινωνία των κομμάτων

Standard

Αναδημοσίευση από το advertising.gr

Ήταν η εβδομάδα της αποδόμησης και της ειρωνείας. Σχεδόν όλα τα κόμματα σήκωσαν τις σημαίες τα μανίκια κι άρχισαν να αποδομούν το ένα τις θέσεις του άλλου. Αυτά τα είδαμε  μέσα από τις σελίδες τους στα κοινωνικά δίκτυα γιατί, μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν είδαμε ακόμα αρνητική διαφήμιση στα παραδοσιακά μέσα. Aς κάνουμε μια βόλτα on και off line να δούμε τι έπαιξε.

  • Βγήκε το δεκάλεπτο διαφημιστικό σποτ της Δημοκρατικής Αριστεράς στην τηλεόραση. Πρωταγωνιστούν ο Γιάννης Μπέζος κι ο Πρόεδρος του κόμματος Φώτης Κουβέλης. Δείτε το εδώ. Επί τη ευκαιρία, υποτονική θα λέγαμε την παρουσία της στα κοινωνικά δίκτυα. Διατηρεί σελίδες σε Facebook, Twitter και YouTube αλλά χωρίς πολλά-πολλά. Πιο δραστήριες οι σελίδες των τοπικών της οργανώσεων στο Facebook.
  • ‘’Αποφάσισαν χωρίς εμάς-Προχωράμε χωρίς αυτούς’’ το κεντρικό σύνθημα της καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ . Βγήκε και το δικό του δεκάλεπτο στην τηλεόραση, πρόκειται για testimonials πολιτών έξω από κτίρια μέσα στα οποία παίρνονται οδυνηρές για τους πολίτες που μιλάνε στο σποτ αποφάσεις, όπως το Υπουργείο Οικονομικών, η Τράπεζα της Ελλάδας κλπ

Δείτε το εδώ .Σύντομο και πάνω στην ίδια γραμμή και το κανονικό διαφημιστικό σποτ. Εντελώς υποτονική η παρουσία των επίσημων λογαριασμών του κόμματος στο Facebook και το Twitter (τελευταίο tweet αυτή τη στιγμή στις 20 Απριλίου!!). Όμως εντυπωσιακή η στήριξή του από τους οπαδούς του και στα δύο ανωτέρω κοινωνικά δίκτυα.

  • Το ΚΚΕ μας έχει μπερδέψει. Δεν καταφέραμε να βρούμε παρά μόνο αυτή τη σελίδα στο Facebook.Δείτε το δικό του τηλεοπτικό σποτ εδώ και το δεκάλεπτο εδώ
  • Για να δούμε τώρα τη Δημοκρατική Συμμαχία .Επικοινωνιακά άρτια η παρουσία της τόσο στα παραδοσιακά μέσα όσο και στο διαδίκτυο με πλήθος υλικού. Δείτε το δεκάλεπτο σποτ εδώ και το διαφημιστικό της σποτ εδώ. Εξαιρετική και πλούσια σε περιεχόμενο  σελίδα στο Facebook –κοιτάξτε τα tabs-,ιδιαίτερα ενεργή στο Twitter,ωραίο κανάλι στο YouTube και , ναι , έχει παρουσία  και στο Google+
  • Σαν ΔΡΑΣΗ δεν την ακούσαμε και πολύ, πιο πολύ πέφτουμε πάνω στις δραστηριότητες μερικών εκ των υποψηφίων της. Κομπλέ εμφάνιση στα βασικά κοινωνικά δίκτυα όπως Facebook, Twitter, YouTube.

Εδώ και ’’Η πρόταση που αλλάζει τα πάντα’ από το κανάλι τους στο YouTube.

  • Δίπλα και μαζί στη Δράση, η Φιλελεύθερη Συμμαχία με επικεφαλής τον υπερδραστήριο και αγαπητό  Γρηγόρη Βαλλιανάτο. Κοινή σελίδα με τη ΔΡΑΣΗ στο Facebook και δική της κι ενεργή στο Twitter . Να και το κοινό με τη ΔΡΑΣΗ τηλεοπτικό σποτ .
  • Η στήλη αγαπάει και το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας. Μη χάσετε τα εξαιρετικά τηλεοπτικά τους σποτ στο κανάλι τους στο YouTube και τη σελίδα τους στο Twitter. Εδώ και η επίσημη σελίδα τους στο Facebook
  • Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ είδαμε την προηγούμενη φορά ,και θα σχολιάσουμε ξανά μετά το τέλος των εκλογών..
  • Κάτι καινούριο στις φετινές εκλογές είναι οι σελίδες των κομμάτων στις ειδικές ενότητες ή και κανάλια που άνοιξαν τα  μεγάλα ειδησεογραφικά sites. Επισκεφθείτε εδώ το εξαιρετικό κανάλι ΕΚΛΟΓΕΣ ’12 που άνοιξε το protagon.gr στο YouTube.Άψογη αισθητική, λειτουργικό κι όλα εδώ!

Ειδική ενότητα βρήκαμε επίσης στα newsit.gr , zougla.gr  κι enikos.gr

  • Tα επίσημα τα είπαμε, υπάρχουν όμως και τα ανεπίσημα. Ή μάλλον το πλούσιο περιεχόμενο που δημιουργείται και κυκλοφοράει είτε αυθόρμητα από ανώνυμους χρήστες είτε οργανωμένα από guerilla ομάδες των κομμάτων και σκοπό έχει να αποδομήσει τους αντιπάλους. Αναζητήστε στο YouTube τα εκατοντάδες video που κυκλοφορούν και που με όπλο το χιούμορ ειρωνεύονται, σατιρίζουν, αποδομούν και μάχονται όλα τα κόμματα και τους αρχηγούς κομμάτων, πληκτρολογώντας απλά το όνομα που θέλετε ή…δεν θέλετε. Εμείς θα δείξουμε μόνο ένα. Την ομολογουμένως εμπνευσμένη σάτιρα του διαφημιστικού σποτ της Νέας Δημοκρατίας που δημιούργησε η ομάδα της ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ:P
  • Πριν κλείσουμε ένας οδηγός σε όλα τα κόμματα και τους υποψηφίους έτσι όπως δημοσιεύτηκε από τον @doleross στην ενότητα #rbnews στο radiobubble.
  • Κλείνουμε με δύο σπουδαία πολιτικά σποτ κι ένα υστερόγραφο.
  1. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι δείτε το σποτ της καμπάνιας του François Mitterrand που δημιουργήθηκε το 1988 από τα χεράκια του Jacques Séguéla και που άλλαξε τους κανόνες του πολιτικού marketing ως τότε.
  2. Για να μαθαίνουμε ΟΛΟΙ, παλιοί και νέοι, να και το σποτ του François Hollande που βγήκε στις 23 Απριλίου κι απευθύνεται στους Niggas In Paris . Ναι, καλά διαβάζετε, πρόκειται για σποτ προεκλογικής καμπάνιας  με βιντεοκλιπίστικη διάθεση κι είναι βασισμένο  στον rap Ύμνο των Zay-Z & Kanye West με τον τίτλο Niggas In Paris.Για να πάρετε μια ιδέα πόσο τολμηρή είναι η επιλογή του τραγουδιού διαβάστε τους στίχους εδώ. Αυτά είναι! Τέτοια θα θέλαμε να βλέπουμε, αυτά είναι που συσπειρώνουν και δημιουργούν θετικό κλίμα πάθους κι ενθουσιασμού!
  3. ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Το είχαμε γράψει πρώτοι και στο Twitter και στο Facebook : Tο νέο timeline του Facebook προσφέρεται για διαφημίσεις και να, το είδαμε να γίνεται! Κι εμείς ακόμα ψάχνουμεL

Είπαμε πολλά? Θα πούμε κι άλλα την άλλη εβδομάδα. Ως τότε καλή ψήφο και με τα μάτια μπροστά.

Οι #timeliners_ads  είναι παιδί των @TheTimeliners . Πρόκειται για μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s