#Timeliners_ads 18 Ιουνίου 2012

Standard

Μία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.

Ήταν η εβδομάδα των Ermis Awards και των εκλογών της 17ης Ιουνίου.

• Ας ξεκινήσουμε από τις εκλογές. Λεφτά δεν υπήρχαν κι έτσι δεν είχαμε μεγάλες εκπλήξεις στα επικοινωνιακά προγράμματα των κομμάτων. Αρκετά viral αντιδιαφήμισης και μια εξαίρεση, ένα που, εμμέσως πλην σαφώς, ζητούσε να ψηφιστεί συγκεκριμένο κόμμα. Θα σταθούμε σε αυτό γιατί βασίστηκε πάνω σε μία σπουδαία και πολυβραβευμένη διαφήμιση  του 1994 για το Canadian Club. Το σποτάκι ανέβηκε στο Youtube μόλις δύο μέρες πριν την παύση διαφημιστικού πυρός κι έχει ήδη φτάσει τα  17.700+ Views ενώ αν κρίνουμε από τα Likes και dislikes… πολώνει. Μας το έθεσε υπόψη μας ο @karpidis και μπορείτε να το δείτε εδώ.
• Κατακλύστηκε το internet από διαφημίσεις κομμάτων σε βαθμό που ο κόσμος παραπονιόταν. Θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να αποφεύγετε τις ενοχλητικές διαφημίσεις στο διαδίκτυο; Ο@dimlazar1 φρόντισε γι αυτό! Πρόκειται για ένα εξαιρετικό άρθρο του Constantinos που μας ξεναγεί στον κόσμο της συμπεριφορικής διαφήμισης στο διαδίκτυο, αποκρυπτογραφεί τα μυστικά της και μας μαθαίνει πώς να την αποφεύγουμε. Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο blog osarena και αξίζει να το διαβάσετε από την αρχή ως το τέλος.
• Κι ένα τελευταίο γι αυτές τις εκλογές που έβγαλαν νικητή και θα δείξει αν θα βγάλουν και κυβέρνηση. Ένα εκπληκτικό interactive visualization για το twitter hashtag #ekloges12 & #ekloges σε πραγματικό χρόνο. Μπείτε και… απολαύστε το
• Συζητήθηκε θετικά η εξαιρετική πρωτοβουλία για live streaming των Ermis Awards σε συνεργασία με το Daily Motion. Το αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας αποτυπώθηκε στο timeline- μπόρεσε και κόσμος εκτός χώρου να παρακολουθήσει και σχολιάσει τα βραβεία, όπως αποτυπώθηκε και ο θρίαμβος του ομίλου BOLD/OGILVY. Αν και σας παραθέτουμε link στο hashtag #ermisawards για να διαβάσετε όλα όσα γράφτηκαν κατά τη διάρκεια της τελετής θα σταθούμε στα δύο πιο χαρακτηριστικά tweets και τα δύο από ιδιαίτερα δημοφιλείς tweeters.Tο πρώτο σχολιάζει το σάρωμα της Bold. Tο δεύτερο το… σενάριο νίκης ΣΥΡΙΖΑ
@nikisot «Λέω να βάλουμε 2 κατηγορίες Ogilvy One και others»
@mao_tse_tung «το ξέρουν οι διαφημιστικές ότι από 18/6 θα κοινωνικοποιηθούν; στη θέση τους σήμερα θα είχα αφιέρωμα στο σοσιαλιστικό ρεαλισμό»
• Έχετε αναρωτηθεί την ταχύτητα με την οποία γίνεται μία αναζήτηση στο Google?
Από τον @trianta μάθαμε πως είναι η ταχύτητα του φωτός. Δείτε το infographic:

• Καλοκαίριασε. Τα θερινά σινεμά άνοιξαν και μας περιμένουν.
Επισκεφτείτε την ολοκαίνουρια σελίδα τους στο Facebook, like και κρατήστε επαφή γιατί υπόσχονται πολλά

• Θα κλείσουμε με Telemarketing. Μη χάσετε τα πέντε (5) top FAIL INFOMERCIALS και κυρίως αυτό με το άλογο-πεταλούδα. Αφιερωμένα εξαιρετικά σε όλους και σε όλες που μας διαβάζετε γιατί η ζωή είναι καλύτερη όταν μπορούμε να χαμογελάμε.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

Love, Peace, Imagination, The Three Keys to Inspiration

Δημοσιεύτηκε στο advertising.gr στις 18.06.2012

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s