Οι #timeliners_ads της 1.10.12 πίνουν pints στην υγειά #toArthur

Standard

Ήταν μία  καυτή εβδομάδα με τα timelines να κυριαρχούνται από  διαμαρτυρίες, σάτιρα και διαμαρτυρίες για την σάτιρα. Σε πείσμα της εποχής και της μιζέριας τα timelines μας δροσίσανε κάποιες ενδιαφέρουσες κι έξυπνες ενέργειες από μπύρες κι έτσι είπαμε να μοιραστούμε μαζί σας ότι μας τράβηξε την προσοχή – κι ακόμα περισσότερο μας άρεσε.

Θα ξεκινήσουμε από το Arthur’s Day και την Guinness. O  Sir Arthur Guinness ήταν ο ιδρυτής της θρυλικής ζυθοποιίας και στην μνήμη του από το 2009 –που ήταν και τα 250 χρόνια από την γέννηση της Guinness- και μετά οργανώνονται διάφορες εκδηλώσεις   σε αρκετές χώρες υπό την επικοινωνιακή ομπρέλα Arthur’s Day.Κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων που φέτος ήταν στις 27/19 Σεπτεμβρίου οι φίλοι της Guinness έχουν την δυνατότητα να απολαύσουν την μοναδική αυτή μπύρα μαζί με πολύ μουσική κι άλλες εκπλήξεις. Εννοείται όλες οι ενέργειες  επικοινωνήθηκαν και ..ξετυλίχτηκαν μέσω όλων των βασικών κοινωνικών δικτύων.

Σε πολλές χώρες του κόσμου και στην Ελλάδα ο κόσμος προσκλήθηκε να βάψει την πόλη του μαύρη  σε όλες τις Guinness pubs μαζί με πολλούς  καλλιτέχνες.

Μεταξύ άλλων και ο Sir Tom Jones που ηγήθηκε του line-up του event στην Wheelbarrow Pub στο Λονδίνο. Διαβάστε όλο το σχετικό ρεπορτάζ εδώ

Το Facebook ήταν μεν το βασικό κοινωνικό δίκτυο μέσα από το οποίο επικοινωνήθηκε η ενέργεια αλλά όχι το μόνο.

Σε κάποιες χώρες έφτανε να κάνεις check-in στο Foursquare σε κάποια pub που γιόρταζε την Ημέρα του Άρθουρ για να συνεισφέρεις μέσω του ομώνυμου ιδρύματος σε κοινωνικούς σκοπούς.

Στο Twitter υπήρχε σχετικό hashtag και πάρα πολλά tweets από ανώνυμους χρήστες. Δείτε μερικά εδώ

Πρωταγωνιστικό ρόλο έπαιξε και το instagram –υπολογίστε ότι οι φωτογραφίες που ανεβαίνουν εκεί μοιράζονται και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα. Εντοπίσαμε 1700 περίπου φωτογραφίες με tag  #arthursday  και 1100 που πίνουν στην υγειά του Arthur .

Τέλος εξαιρετικό το σποτ που είδαμε (εμείς κι άλλες 600.000 περίπου χρήστες) στο Youtube.

Δείτε το εδώ

Στην απέναντι μεριά αυτήν των premium lager συνεχίζεται η καμπάνια της HEINEKEN για την ταινία JAMES BOND , SKYFALL.

Η υπόθεση έχει ωραία κορίτσια, κρυμμένους χαρτοφύλακες, κυνηγητά κι όλα τα σχετικά και μπορείτε να παίξετε κι εσείς εδώ

Ήπιαμε και παίξαμε. Ας μπούμε και στα βαθειά τώρα. Το θέμα της διαφήμισης της AMSTEL και της καταγωγής της μάρκας  όπως και το από που προέρχεται  το όνομά της φυσικά και συζητήθηκε στο διαδίκτυο και μάλιστα από τότε που βγήκε η διαφήμιση. Δείτε εδώ τι γράφτηκε την προηγούμενη εβδομάδα  στο twitter σε σχέση και με το προκείμενο θέμα και τον πρόσφατο διαγωνισμό της μάρκας.

Ας κλείσουμε φιλοσοφώντας:

Να είστε καλά και μέχρι την άλλη εβδομάδα..Let it BeerJ

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s