#Timeliners_ads 29.10.12, όταν το CU έκανε hit to WOR των Django Django…

Standard

• Για δύο σποτ μίλαγε ο κόσμος αυτήν την εβδομάδα. Και συγκεκριμένα για την μουσική τους επένδυση. Το πρώτο, αυτό του ‘CU της Vodafone’ και το δεύτερο το τρέιλερ του MEGA για τον δεύτερο κύκλο της σειράς ‘Κλεμμένα Όνειρα’.  Το σποτ του CU έχει μουσική επένδυση το κομμάτι του βρετανικού συγκροτήματος Django Django ‘’WOR’’ από το βαθμολογημένο από το Pitchfork με μόλις 7,2 βαθμούς πρόσφατο άλμπουμ που φέρει το όνομά τους. Διαβάστε όλα τα καλά  (και κάποια  όχι και τόσο καλά) σχόλια για την διαφήμιση όπως έγιναν στο twitter.Εξίσου καλά σχόλια παίρνει και το τρέιλερ του Mega, και πάλι, τόσο για το τρέιλερ αυτό καθεαυτό όσο και, κυρίως, για την μουσική του. Αναζητήσαμε το κομμάτι με μανία κι όλα τα Shazam του κόσμου αλλά όπως μας απάντησαν από το κανάλι έχει γραφτεί ειδικά και μόνο για τη σειρά και δεν μπορεί να παίξει στον αέρα.

• Όπως ήταν προγραμματισμένο την Παρασκευή  ήρθαν και τα Windows 8. Πρόκειται για ένα νέο, εντελώς συναρπαστικό περιβάλλον που όπως λέει και η σχετική επικοινωνία που βγήκε από το πλαίσιο αλλάζει τον υπολογιστή μας.

• Την ιστορία με το άλμα του Felix Baumgartner την ξέρουμε όλοι. Στον απόηχο διαβάσαμε μία πολύ ενδιαφέρουσα άποψη για αυτήν την ενέργεια που συνοψίζεται στις παρακάτω τρείς γραμμές: ‘’H Red Bull δεν διαφημίστηκε μέσα από ένα event. Δεν χορήγησε ένα δρώμενο. H Red Bull παρήγαγε από την αρχή μέχρι το τέλος το περιεχόμενο με το οποίο ασχολήθηκε όλος ο πλανήτης. Η Red Bull άλλαξε τους κανόνες του μάρκετινγκ’’. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο του Homo Ludens  a.k.a  Παναγιώτη Χριστόπουλου στο blog του http://gentlemensguide.gr σχετικά με την ενέργεια και πως ο συγγραφέας θεωρεί ότι αυτή αλλάζει τον τρόπο που θα πορεύονται οι μάρκες εδώ . #true

• Την αδυναμία μας  για τα ευρηματικά και καινοτόμα vending machines την έχουμε κάνει σαφή, αλλά αυτό που θα δείτε τώρα μας ξεπερνάει κι εμάς και κάθε φαντασία. Φωτογραφίες και σύντομες περιγραφές από 32 vending machines που δεν έχουν προηγούμενο: πουλάνε από …boyfriends ως και αυτοκίνητα. Δείτε τα όλα κάνοντας κλικ πάνω στη φωτογραφία.

• Μας άρεσε ο διαγωνισμός του Power Health στο Facebook. Και πρέπει να αρέσει και σε άλλους γιατί το app έχει ήδη 30.000 χρήστες. Μάλλον ταυτιζόμαστε με τον πρωταγωνιστή του video και της ενέργειας και νοιώθουμε όλοι down και κουρασμένοι, ε?

• Παρατηρούμε πολύ καιρό τα καθημερινά posts της σελίδας της ΑΜΙΤΑ ΜΟΤΙΟΝ, πάλι στο Facebook. Τα καλά να λέγονται, είναι πάντα φρέσκα, δροσερά και σε κάνουν να χτυπάς αυθόρμητα like. +1000 στην ομάδα της AMITA MOTION και του MAD που τα περιποιούνται. Να και μια φωτογραφία μας έκανε να χαμογελάσουμε από τη σελίδα τους. Για περισσότερη θετική ενέργεια σε καθημερινή βάση like εδώ

• Από merchandizing πως πάμε; Στην Αμερική τα έχουν δώσει όλα με τις εκλογές. Δείτε εδώμερικά από το πιο περίεργα  branded αντικείμενα που χρησιμοποιούν οι δύο υποψήφιοι για τις καμπάνιες τους

• Θα κλείσουμε με πικρό και μαύρο χιούμορ. Πρώτα το μαύρο. ‘’Ήρθε η ώρα σου’’  λέει το newsletter  της Get It Now και να τι λέει ένας από τους χρήστες που την σχολίασαν στο Facebook: ‘’Μου έσκασε newsletter στο mail μου από γνωστή εταιρία με τίτλο «Ήρθε η ώρα σου». Μέχρι να το ανοίξω άλλαξα εφτά χρώματα. Γουάτ δε φακ. #fail’’.

• Μία εικόνα 1000 λέξεις για αποχαιρετισμό.

Καλή εβδομάδα και κεφάλια ψηλά και με χαμόγελο

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s