#Timeliners_ads 12.11.12: 7 τρόποι να κτίσετε μια μάρκα σαν τον Bond και όλα όσα μας άρεσαν ή/και μας στείλατε την εβδομάδα που πέρασε

Standard

•    My name is Bond, James Bond και πόσοι διαφημιζόμενοι δεν θα ήθελαν να έχουν κτίσει μια μάρκα τόσο διαχρονική και πολύτιμη σε παγκόσμιο επίπεδο σαν αυτή?
Στο εξαιρετικό fastcompany.com –που σας προτείνουμε να παρακολουθείτε, αν δεν το κάνετε ήδη- και με τον  επίσης εξαιρετικό τίτλο’’James Bond might be British, but his brand strategies are universal. Here are 007 tips to ensure your brand is shaken, not stirred’’ μάθαμε και τους 007: Στόρυ, στυλ, ομάδα, σεξ, τεχνολογία, μέσα και λογότυπο. Ακούγεται ενδιαφέρον; Διαβάστε όλο το άρθρο!
•    Περισσότερος Bond και είναι γνωστή η μανία μας με τα infographics. Αυτό  που θα δείτε λέει πολλά, είναι ίσως από τα καλύτερα που έχουμε δει και αγγίζει ένα θέμα που μας αφορά (ή θα έπρεπε να μας αφορά όλους: έχετε Digital License To Kill?


•    Μας το έστειλε ο φίλος της στήλης @George Todor (FB). Η ομάδα του Romney παραήταν proactive και γρήγορη, τόσο που έβαλε αυτογκόλ βγάζοντας στην ιστοσελίδα του το μήνυμα  της νίκης λίγο πριν αυτός…χάσει οριστικά. Ας πούμε κάτι τέτοιο στα παραδοσιακά μέσα δεν θα μπορούσε να γίνει και τόσο εύκολα, αν και κάτι μας θυμίζει από το εγγύς παρελθόν,ε?
•    Σήμερα, από δω το πάμε από εκεί το φέρνουμε όλο γύρω από τους ‘πελάτες’ και διαφημιζόμενους το φέρνουμε. Σας έχουμε το καλύτερο. Το δημοσίευσε στο Facebook ο πολύς Adrian Botan (βλέπε McCann Romania, Κάννες, Λιοντάρια, Golden Drum κλπ).
Πρόκειται για μία σειρά από print που υπό τον τίτλο ‘’Stupid Feedback From Clients’’σατιρίζουν το feedback που παίρνουμε πολλές φορές από τους πελάτες μας και τα οποία print θα σας κάνουν να κλάψετε-από το γέλιο.
Παραθέτουμε ένα εδώ και τα υπόλοιπα μπορείτε να τα δείτε σε αυτό το link

•    Είπαμε gif και θυμηθήκαμε τη Νίκη. Δεν ξέρουμε πως αμείβονται  οι πελάτες που δίνουν αυτό το feedback  που είδαμε παραπάνω, μάθαμε όμως από την @niki sotiropoulou (FB) πόσο αμείβονται οι διαφημιστές που βασανίζονται  από αυτό στην Αμερική:

•    O @Giannis Banakos (FB) αναμεταδίδει πως ένα χρόνο μετά από τη στιγμή που το Google+ επέτρεψε σελίδες για μάρκες, οι 100 πιο δημοφιλείς μάρκες σε αυτό έχουν ένα ακροατήριο άνω των 23.000.000 ανθρώπων!
•    H Niobium Labs έφτιαξε μια κούκλα εφαρμογή για την Fischer και την χορηγία της στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Δείτε περισσότερα εδώ 
•     Από instagram πως πάτε; Διαφημιστικά εννοούμε. Πάντως η πάντα πρωτοπόρα Coca-Cola ‘’πάει’’  και με το Instagram

•    Περισσότερος James Bond, αυτή τη φορά σε ένα phygital event  του XPERIA  που έθεσε υπόψη μας ο @Vag Os (FB)
•    Πιστωτική κάρτα με LCD και πληκτρολόγιο; To είδαμε στο pestaola! Από την Mastercard(φυσικά)
•    Θα κλείσουμε εύθυμα κι ωραία. Θέλετε  να κάνετε  κι εσείς ένα επιτυχημένο viral από αυτά που σπάνε όλα τα ρεκόρ σαν το πουλάκι τσίου; Πόσο πίσω είστε; Ήρθε η εποχή του BUYRAL! Μάθετε τα πάντα και δείτε το εξαιρετικό και μέχρι δακρύων video εδώ

Καλή εβδομάδα, να περνάτε καλά και να ξέρετε ότι ένα γερό γέλιο είναι και μέχρι 10 χρόνια έξτρα ζωής.

To άρθρο είναι αναδημοσίευση από το advertising.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s