#Timeliners_ads 19.11.12 >Φάκελος flash mob

Standard

Εβδομάδα ήταν και πέρασε κι όπως ήταν αναμενόμενο κυριάρχησε ο σχολιασμός της νέας ενέργειας προώθησης του ελληνικού τουρισμού από το αρμόδιο υπουργείο και την Υπουργό προσωπικά, του flash mob ‘Greece Welcomes You’ στο Λονδίνο. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Κάπου στα πλαίσια της μεγαλύτερης έκθεσης για τον Τουρισμό στον κόσμο, το World Travel Market που γίνεται κάθε χρόνο τέτοια εποχή στο Λονδίνο , τσα!  έγινε ένα flash mob.
Τι είναι flash mob? Είναι η αιφνίδια και δήθεν αυθόρμητη δράση πλήθους κάτω από καλά κρυμμένο σενάριο και με καλή σκηνοθεσία σε απρόβλεπτα ή όχι μέρη που συχνάζει πολύς κόσμος με σκοπό να διαδοθούν ιδέες ή μηνύματα τόσο κατά τη διάρκεια του event όσο και μετά με video. Ένα καλό flash mob κι ένα καλό πλάνο εξάπλωσής του μπορούν  να εξασφαλίσουν εκατομμύρια στοχευμένα views στο Youtube και σε άλλα μέσα.
To πρώτο επιτυχημένο flash mob έγινε στις 3 Ιουνίου του 2003 στο Μανχάταν, στα Macy’s  με την επιμέλεια του Senior Editor  του Harper’s Magazine, Bill Wasik.
Από τότε πέρασαν 9 χρόνια κι είδαμε πολλά άλλα πολύ επιτυχημένα κι άλλα λιγότερο.
Διαβάστε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα flash mobs εδώ
Τα 15 κορυφαία flash mob σε παγκόσμιο επίπεδο και μέχρι στιγμής μπορείτε να τα δείτε σε αυτό εδώ το link. Είναι χαρακτηριστικό ότι όλα έχουν γίνει σε χώρους πολύ κεντρικούς (σταθμούς, πλατείες, παραλίες, στάδια) και με πολύ κόσμο.
Πήγαμε κι εμείς στο Southbank  του Λονδίνου, σε έναν χώρο αρκετά στενό και που δεν φαίνεται να κατακλυζόταν από κόσμο, και με κάποιες δεκάδες χιλιάδες  ευρώ, 75.000 λέει ηLIFO, κάτι λιγότερα αθροίζουν τα ποσά που ανέβηκαν στην Διαύγεια κάναμε το δικό μας flash mob με σκοπό την προώθηση του Ελληνικού Τουρισμού. Δείτε το flash mob εδώ. (Χμ, κατέβηκε το βράδυ της 19ης /11/12. Αλλά το βρήκαμε από άλλο χρήστη και μπορείτε να το δείτε εδώ )
Εννοείται ότι ακολούθησε κατακλυσμός στα κοινωνικά δίκτυα.
Τα σχόλια στο Υοutube και στο επίσημο κανάλι του Ελληνικού Τουρισμού Visit Greece είναι  κλειδωμένα αλλά υπάρχουν και το Twitter , το Facebook και τα blogs-εκεί, δεν μπορεί να κλειδωθεί τίποτα.
Twitter (επιλέξαμε μερικά από όσα δεν έχουν υβριστικά σχόλια)
•    Ξαναβλέποντας το flashmob της Ολγίτσας, μου ήρθε η επιθυμία να επισκεφτώ το Λονδίνο.
•    Money well spent το κονδύλι μας για τον τουρισμό …του Λονδίνου
•    Καμπάνια του ΕΟΤ Γιουροβιζιονικής έμπνευσης με πρωταγωνίστρια και την Όλγα Κεφαλογιάννη. Αυτή είναι υπουργός
•    Έχει κανείς λινκ της επικής διαφήμισης του ΕΟΤ με το flash mob στο Λονδίνο; θέλω να τρολαρω λίγο στο fb.
•    75 χιλ ευρώ το κόστος της συνολικής εκδήλωσης του flashmob του ΕΟΤ στο Λονδίνο. Σε καλή μεριά! http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ Β425469ΗΙΖ-ΠΟΑ (από fb)
•    Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ για τον τουρισμό μπορεί και να διώξει 1.000.000 τουρίστες. :Ρ
•    Τα επόμενα διαφημιστικά του ΕΟΤ θα γυριστούν σε Νέα Υόρκη & Κουάλα Λουμπούρ. Δεν έρχονται που δεν έρχονται τουρίστες, ας δουν κανένα νέο μέρος
•    Γύρευε τώρα πόσα πλήρωσε ο ΕΟΤ για να διαφημίσει, άθελά του (;), την Αγγλία αντί της Ελλάδας…
•    Ξεκίνησε η καμπάνια του ΕΟΤ στο Λονδίνο. Δες:  (Στο 1:47 εμφανίζεται και η… Όλγα Κεφαλογιάννη! Τρελό γέλιο…)
•    Κάνε search – flashmob – ΕΟΤ (κανονικά έπρεπε να λέει flashmob Όλγα …) Εγώ αρνούμαι να το ανεβάσω.
•    Είδα το flash mob του ΕΟΤ στο Λονδίνο: Ανεπίκαιρο, άνευ στόχου, άνευ ουσίας. Αντανακλά την τσαπατσουλιά της χώρας σε σοβαρά  θέματα. Κρίμα.
•    Απίθανο video από τον ΕΟΤ με Άγγλους πρωταγωνιστές και φόντο το Λονδίνο! Link με όλα όσα γράφονται   στο Twitter αυτήν τη στιγμή (κι είναι πολλά, εδώ)


FACEBOOK

Θα σταθούμε μόνο σε ένα thread, αυτό που ξεκίνησε με σχόλιό του ο Θανάσης Παπαθανασίου. Δείτε το σχόλιό του και μετά διαβάστε όλα τα υπόλοιπα σχόλια –από κάτωεδώ
 «Βλέπω αυτό το flashmob του ΕΟΤ και μούρχεται να βάλω τα κλάματα. Αυτού του είδους τα επικοινωνιακά events ήταν της μόδας πριν 2-3 χρόνια και σκοπό είχαν να μαζέψουν views στο YouTube. Αυτό εδώ δεν έχει κανέναν λόγο να το δει κανένας ξένος. Ας μου επιτραπεί να το χαρακτηρίσω επικοινωνιακό επαρχιωτισμό. Το έγραψα και στο τουίτερ: η θέση του Υπεύθυνου Επικοινωνίας και Marketing του ΕΟΤ θα έπρεπε να έχει σημασία και κύρος ανάλογο με αυτό του διοικητή της Εθνικής Τράπεζας. Η κυρία Κεφαλογιάννη και ο κύριος Καραχάλιος είναι απλά άσχετοι με κάθε έννοια επαγγελματικής επικοινωνίας»

Εσείς τι πιστεύετε?

Για να σας βοηθήσουμε να μιλήσετε ελεύθερα, κάντε μια βόλτα στο κανάλι VISIT BRAZIL της φίλης χώρας Βραζιλίας στο Youtube με ένα κλικ πάνω στη φωτογραφία

Κάνατε? Τώρα τι έχετε να πείτε?
Αν σας χαλάσαμε το κέφι να σας δροσίσουμε και ανεβάσουμε με ένα από τα ωραιότερα sites που είδαμε ποτέ, το Coca-Cola Journey. Μπείτε και περιηγηθείτε, είναι σαν περιοδικό κι ανοίγει νέους δρόμους στα sites μαρκών και εταιρειών.

Κάντε κλικ πάνω στη φωτό

Ας κλείσουμε παίζοντας. Το νέο παιχνίδι της Google , μόνο για android users :p –προς το παρόν, δωρεάν στο Google Play, λέγεται Ingress, έχει να κάνει με augmented reality και μπείτε εδώ να τρέξουν τα σάλια σας.

Μάλλον ας κλείσουμε με μία συνταγή που ξεχάσαμε να πούμε στην εκπομπή του Σαββάτου.

Το τέλειο πρωινό μετά από ένα καλό ξενύχτι : Ομελέτα και μία παγωμένη Coca-Cola

Καλή εβδομάδα και αγάπη μόνο:D

To άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στο advertising.gr

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s