#Timeliners_ads 28.01.13 για την εβδομάδα που μάθαμε το Graph Search και το Vine

Standard

Την εβδομάδα που πέρασε υπήρξαν δύο σημαντικές εξελίξεις για τον τρόπο που επικοινωνούμε στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά έπεσαν στην αντίληψή μας κι άλλα ενδιαφέροντα. Θα τα πούμε όλα εδώ.

Ας ξεκινήσουμε με τις σημαντικές κατά τη γνώμη μας εξελίξεις.

•    Το  Facebook λανσάρισε το Graph Search που άρχισε να έρχεται σε αρκετούς από εμάς που είχαμε κάνει ‘αίτηση’ με την ανακοίνωση των νέων περίπου ένα μήνα νωρίτερα. Το Graph Search είναι κάτι σαν μηχανή αναζήτησης που όμως δεν αφορά σε όλο το διαδίκτυο,όπως ας πούμε το Google, αλλά αξιοποιεί όλη την πληροφορία που έχει μαζέψει τόσα χρόνια το ίδιο το Facebook από την αλληλεπίδραση ανάμεσα στους χρήστες του.

Το πρώτο πράγμα που αλλάζει στην οθόνη σας όταν το ξεκινήσετε είναι  οι θέσεις των κουμπιών στην πάνω μπάρα της, βασικά μετακινούνται όλα προς τα δεξιά και αριστερά εμφανίζεται ο  χώρος στον οποίο μπορείτε  να κάνετε τις ερωτήσεις σας

graphsearch

Αυτό είναι φυσικά το λιγότερο. Με κατάλληλα διατυπωμένες ερωτήσεις- σας βοηθάει το πρόγραμμα να μάθετε να τις διατυπώνετε με τη συχνή χρήση- εμφανίζονται ένα σωρό στοιχεία για τους φίλους σας και για τους φίλους των φίλων σας κι ακόμα παραπάνω. Το ίδιο αφορά και εσάς και τα στοιχεία που έχετε αποφασίσει να δημοσιεύετε από την οικογενειακή σας κατάσταση  και τις φωτογραφίες σας ως και τα ενδιαφέροντά σας- προσέξτε ιδιαίτερα  αυτά.

Εννοείται ότι ξεκίνησε μια μεγάλη κουβέντα για το privacy , αν δεν κάνουμε λάθος οι πρώτοι που έγραψαν γι αυτό χρησιμοποιώντας τη χαρακτηριστική λέξη ‘’creepy’’ ήταν οι φίλοι μας από το deasy.gr. Διαβάστε τι έγραψαν εδώ.

Το πιο σημαντικό δεν είναι το πόσο πρέπει να προσέχετε, αυτό ισχύει για όλα τα κοινωνικά δίκτυα και τις μηχανές αναζήτησης (btw έχετε τσεκάρει το όνομά σας στα images του Google???) αλλά η χρησιμότητα που μπορεί να έχει το εργαλείο για τους ανθρώπους της επικοινωνίας και τους διαφημιζόμενους. Με άλλα λόγια μπαίνουμε στην εποχή του τέλειου microtargeting.

Μάθετε περισσότερα για το Graph Search εδώ και διαβάστε γιατί  μπορεί αυτό το εργαλείο να αυξήσει τις πωλήσεις των μαρκών που χειρίζεστε εδώ.

Σημειώνουμε ότι τουλάχιστον εμείς δεν καταφέραμε ακόμα να το δούμε σε tablet ή κινητό. Αν  ξέρετε κάτι παραπάνω πείτε μας.

•    Το Twitter επιβεβαίωσε τους ψιθύρους για εισαγωγή Video με το VINE. Ξεσπαθώσαμε το Σαββατοκύριακο! Πρόκειται για μια εφαρμογή που επιτρέπει να γυρίσεις σύντομα Video των 6’’ και να τα ανεβάσεις στο Twitter. Η  εφαρμογή είναι διαθέσιμη προς το παρόν μόνο στους  χρήστες κινητών συσκευών iOS κι είναι ιδιαίτερα φιλική στο χρήστη.

Δείτε εδώ τα δύο πρώτα video που ανέβηκαν στο ελληνικό twitter , αυτό του @dipyadeep  και το δικό μας!  Μάθετε παραπάνω για το Vine από τo must follow blog του @freeweird  καικατεβάστε το και δοκιμάστε το εδώ. Έχει ξεκινήσει μία συζήτηση στο twitter για το κατά πόσον είναι ιδανικό εργαλείο για διαφημίσεις, μπορείτε να αναζητήσετε όλα τα σχετικά στο #vine

•    Ποια είναι τα πιο δημοφιλή brands στο instagram?

Μάθετέ τα εδώ – σημειώνουμε ότι μπήκε και το ανακοίνωσε η WIND.

«Πάει ένας τύπος σε ένα φαρμακείο. Μπαίνει μέσα τρίβοντας τα χέρια του, τον βλέπει ο φαρμακοποιός και του λέει :
– Γεια σας. Υποθέτω πως θέλετε μια κρέμα για τα χέρια…
– Όχι, θα ήθελα ένα κουτί βιάγκρα γιατί θα έρθουν κάτι γκομενάκια σήμερα σπίτι και έχει να γίνει χαμός!
– Μπράβο σας! Άντε, σας δίνω κι άλλο ένα κουτί δώρο επειδή σας συμπάθησα. Καλή επιτυχία!
Την επόμενη μέρα πάει πάλι ο ίδιος τύπος στο φαρμακείο, τρίβοντας πάλι τα χέρια του, οπότε τον βλέπει ο φαρμακοποιός και του λέει:
– Ένα κουτί βιάγκρα έτσι;
Και του απαντάει ο άλλος:
– Όχι, μια κρέμα για τα χέρια. Τα γκομενάκια δεν ήρθαν τελικά…»

Όχι δεν τρελαθήκαμε. Αυτό είναι copy paste από την (επίσημη?) σελίδα του Αερολιμένα Αθηνών. Η «πρωτότυπη» αυτή σελίδα ασχολείται με ανέκδοτα, γράφει στα Ελληνικά, έχει 10.500 φίλους, της γράφουν ξένοι και τους γράφουν και γενικά, αν δεν υπάρχει άλλη επίσημη και δεν είναι κάποιο κακόγουστο αστείο εις βάρος όλων μας κάποιος να κάνει κάτι γι αυτό?

•    Αντίθετα με αυτήν και παρά την επίθεση trolls η σελίδα της Lufthansa μας έβαλε τα γυαλιά με τον εξαιρετικό χειρισμό από μεριάς της του case που δημιουργήθηκε με το χαμένο… case. Διαβάστε κάποια από τα comments εδώ και ρίξτε μια ματιά στην εξαιρετική σελίδα τους στο Facebook εδώ

•    Μπορούν τα κοινωνικά δίκτυα να σας βρουν δουλειά και τι είναι social resume? Ανακαλύψτε την αλήθεια μέσα από ένα συναρπαστικό infographic εδώ

•    Θα κλείσουμε με έπος. Δύο φανταστικές διαφημιστικές ενέργειες, μία από την Microsoft και μία από την Coca-Cola.

–    Microsoft κι ένα συγκινητικό σποτ για τον internet explorer που μας ταξιδεύει πίσω στο χρόνο- θα συναντήσετε τον εαυτό σας σε αυτό.

–    Coca-Cola κι ότι καλύτερο έχουμε δεί με αφορμή το Super Bowl , δημιούργησε δικό της παιχνίδι- πλήρως διαδραστικό- υπό την ομπρέλα CHASE. Δείτε το σποτ και  μετά κάντε κι εσείς social sabotage με μια επίσκεψη στο απίστευτο http://www.cokechase.com/

Αυτά βλέπουμε και μας τρώει η ζήλεια και μέχρι να τα ξαναπούμε αγάπη μόνο και μουσικές

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s