#Timeliners_ads 18.02.13 της εβδομάδας του Αγίου Βαλεντίνου

Standard

Ήταν η εβδομάδα της Lacta αλλά θα τα έχετε δεί όλα οπότε να μην σας τα πούμε κι εμείς. Το μόνο που ίσως δεν έχετε δεί είναι πως αντιμετωπίζει ο κόσμος τη μάρκα στο twitter οπότε αυτό δείτε το εδώ αλλά και αυτό εδώ που μας υπέδειξε ο φίλος μας @panos aka sambrakos
•    Από τον @pkontopoulos πληροφορηθήκαμε για μία καμπάνια του Colgate Dental Floss που τρέχει στο εξωτερικό και που μας άρεσε πολύ και θα θέλαμε να την δούμε κι εδώ. Πρόκειται για μια σειρά από φωτογραφίες που όμως πρέπει να δείτε πολύ προσεκτικά. Το context μέσα στο οποίο κινείται το προϊόν θα σας οδηγήσει στα δόντια των πρωταγωνιστών της καμπάνιας αλλά υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα που θα έπρεπε να παρατηρήσετε κι όμως δεν – σε πρώτη ανάγνωση. Αυτό ακριβώς είναι και το εύρημα της καμπάνιας.
Δείτε καλά- τι δεν καταλαβαίνετε;


Διαβάστε περισσότερα εδώ :p

•    Απολαυστικό: εκεί που η διαφήμιση συναντά το Meme. Δείτε μια σειρά από εξαιρετικά video να σας φτιάξουν την διάθεση. Θέλουμε κι άλλα και δεν βλέπουμε την ώρα που θα δούμε χιουμοριστικές διαφημίσεις σε gif. Και vine
•    Τι μανία κι αυτή με το Harlem Shake, ε; Tο πιο πετυχημένο που είδαμε μέχρι στιγμής είναι αυτό της McCann Βουκουρεστίου. Κλικ στη φωτό να το δείτε και επί τη ευκαιρία δείτε και πόσα views έχει μαζέψει μέσα σε ελάχιστες μέρες

•    Σοβαρό. Σήμεραμ, Τρίτη στις 19 στο guardian media συζητάνε για το μέλλον του branding. Μάθετε περισσότερα εδώ και μπείτε στη συζήτηση  κι εσείς
•    Πως νοιώθετε όταν κολλάτε και δεν σας βγαίνει η ιδέα; Εδώ αυτό το gif προσπαθεί να περιγράψει την άβολη αυτή στιγμή
•    Ποιος είπε ότι τα καλλυντικά και οι πολυεθνικές δεν δίνουν δυνατότητες για καλό δημιουργικό. Δείτε αυτό από τη Nivea κι αναθεωρήστε
•    Θα το φοράγατε;

 Μάθετε περισσότερα εδώ

•    Ποτέ πριν δύο αναπνοές δεν ήταν πιο μαγικές. Να μια συναρπαστική Love Is In the Air δουλειά, η καλύτερη που είδαμε φέτος για του Αγίου Βαλεντίνου
•    Αχ αυτός ο Marc Jacobs και περισσότερα εδώ

•    Θα κλείσουμε με μια μάρκα από αυτές που μιλάνε σαν άνθρωποι και που έδωσε μάθημα χειρισμού troll στο twitter με αποτέλεσμα να πάρει τα εύσημα από πολλούς χρήστες  τόσο στο twitter όσο και στο facebook.
Διαβάστε καταρχάς τι έγραψε χρήστης στο twitter για το πλαίσιο και πως απάντησε το plaisio account

Και τώρα δείτε τo σχόλιο χρήστη  για τη μάρκα  και τον αριθμό των likes και των shares στο thread που δημιουργήθηκε στο FACEBOOK

Έτσι, τα πράγματα είναι πολύ απλά. Χιούμορ και αμεσότητα θέλουν. Κι αγάπη μόνο και μουσικές- Καλή σας εβδομάδα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s