#Timeliners_ads 04.03.12 Όλα για το #MWC13

Standard

hola

Ήταν μια περίεργη εβδομάδα με τον Ανάδρομο Ερμή να επηρεάζει τους πάντες και τα πάντα, έρχονται τρελές εξελίξεις στην αγορά μας αλλά αυτές θα τις πούμε εν ευθέτω χρόνω. Μέχρι τότε ας σταθούμε σε όλα όσα βασικά, ζουμερά και χρήσιμα σταθήκαμε την εβδομάδα που πέρασε.

Θα ξεκινήσουμε με το πιο σημαντικό, σε παγκόσμιο επίπεδο, το Mobile World Congress 2013 που έγινε για άλλη μια φορά στη Βαρκελώνη σε ένα εντυπωσιακό, καινούριο χώρο. Τουλάχιστον 25 ελληνικές εταιρείες και start ups συμμετείχαν σε αυτό και –για πρώτη φορά –υπήρξε Ελληνικό περίπτερο κι επίσημη Ελληνική αποστολή υπό τον ΣΕΚΚΕ και την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Ζητήσαμε από τον φίλο μας Τάσο Παγκάκη να μας πει όλα όσα είδε και του έκαναν εντύπωση εκεί κι εκείνος ανταποκρίθηκε με χαρακτηριστική αμεσότητα, πράγμα για τον οποίο τον ευχαριστούμε θερμά.

Διαβάστε εδώ όλα όσα μας έγραψε και αξίζει να μοιραστούμε μαζί σας:

«Ανταπόκριση Mobile World Congress 2013 για τις φίλες μου

Ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η αγορά τεχνολογιών σε ένα μέρος, για το ποιές είναι οι νέες ευκαιρίες του κόσμου…

1. Ορισμένα στατιστικά για το MWC:
•    Νέο ρεκόρ προσέλευσης επισκεπτών : 72.000
•    Εταιρίες που έδωσαν το ‘παρών’ : 1.700
•    Διευθύνοντες Σύμβουλοι που πήγαν: 4.300
•    Πάνω από 3.000 ομιλίες
•    Συνεργατικοί χώροι συναντήσεων (εκτός των περιπτέρων): 67
•    Εκτιμώμενα έσοδα Δήμου Βαρκελώνης (χωρίς δημοτικά τέλη): πάνω από 250 (κάποιο   ραπορτάρουν έως και 320) εκατομμύρια ευρώ – έχουν υποδομές πολύ υψηλού επιπέδου για αυτό το τουριστικό κύμα
•    Ήταν ένα συνέδριο NFC-ready: http://www.youtube.com/watch?v=_a2TVvNt-3w

2. Ποιούς βρίσκεις στο MWC:
o    Mobile operators όλων των ηπείρων
o    Mobile Vendors
o    ICT system integrators / Software companies / Application developers
o    Web integration / designers
o    Gaming platforms / Enterprise solutions / NFC technologies
o    Energy, M2M, car manufacturers
o    Business & technology consultants
o    Δημοσιογράφους από όλο τον κόσμο
o    Regulators (αρχές αυτορρύθμισης) από πολλά κράτη
o    Πολύ tapas και καλό, φτηνό φαγητό (νομίζω ήταν 20 χώροι φαγητού)

3. Κεντρικό θέμα – τίτλος:
•    «New Mobile Horizon» (πως η κινητή επικοινωνία και όλα τα οικοσυστήματά της (vendors, κατασκευαστές, software) δίνουν πρακτικές λύσεις σε νέους χώρους).

4. Τα τρία πολύ μεγάλα θέματα που κυριάρχησαν:
•    Έξυπνες πόλεις
•    Machine to machine συνδέσεις
•    Έξυπνες συσκευές από όλους τους κατασκευαστές

5. Γιατί οι πόλεις μπήκαν στο επίκεντρο:
•    Μέχρι το 2050, το 70% του πληθυσμού της γης θα ζει σε πόλεις (σήμερα είναι 50%), άρα οι μεγαλουπόλεις συγκεντρώνουν πολλά εκατομμύρια κατοίκους, άρα και αυξημένες ανάγκες για την καλύτερη διαχείριση των κοινωνικών, των οικονομικών και των περιβαλλοντικών προβλημάτων με χρήση τεχνολογιών ICT.
•    Πώς θα ήταν μια πόλη ιδανικά πλασμένη στο μέλλον; Πώς θα ήταν η ζωή αν το χρήμα σταματούσε να υφίσταται; Πόσο πιο απλά θα γίνονταν τα πράγματα αν για καθετί που θέλαμε να αγοράσουμε χρησιμοποιούσαμε μια πλατφόρμα στο κινητό μας τηλέφωνο, δίχως το άγχος χρήσης μετρητών, πιστωτικών; Καταστήματα για αγορές με χρήση κινητών τηλεφώνων, πλατφόρμες ελέγχου πάρκων εναλλακτικών πηγών ενέργειας και ψυγείων, εφαρμογές της τεχνολογίας NFC στη ζωή μας, αυτοκίνητα που ενσωματώνουν λειτουργίες smartphones.
•    Παράδειγμα: νέου είδους λύσεις σε πόλεις, όπως το Σανταντέρ της Ισπανίας όπου το πρώτο βήμα είναι η 100% ψηφιοποίηση του κράτους ή το παράδειγμα της Εσθονίας, όπου οι πολίτες μέσω είτε μίας προσωπικής κάρτας ή χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνο τους μπορούν να διεκπεραιώσουν όλες τις συναλλαγές με το κράτος.
•    Παράδειγμα: στο περίπτερο της Ericsson έγινε επίδειξη του ‘Connected Megacity’, που ζωντανεύει μια διαδικτυωμένη μεγαλούπολη, υπογραμμίζοντας τα πλεονεκτήματα του προληπτικού σχεδιασμού και των συνεργατικών πρακτικών. Η πόλη αυτή εξηγεί τρία βασικά σενάρια: α) ασφαλής πόλη, δείχνει το πώς οι εφαρμογές ICT μπορούν να μειώσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση, να προλάβουν ατυχήματα, να ειδοποιούν συστήματα ασφαλείας, β) δημιουργική πόλη, πώς οι τεχνολογίες ICT διασφαλίζουν υψηλή ποιότητα δικτύου σε επίπεδο μεμονωμένου χρήστη, ακόμη και σε πολυπληθείς κοινωνικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, όπως μια συναυλία και γ) πράσινη πόλη, δείχνει το πώς μια πόλη μπορεί να ανταπεξέλθει στις συνθήκες ενός καύσωνα, μέσα από την αξιοποίηση της τεχνολογίας των έξυπνων δικτύων ενέργειας (smart grids).

6. Σημαντικά highlights:
•    Νέοι χρήστες: Έρχονται 1 δις επόμενοι χρήστες από τις αναπτυσσόμενες χώρες σε τέσσερα χρόνια στις κινητές επικοινωνίες. Επίσης, 1 δις ακόμη θα έρθουν από τις συνδέσεις Μ2Μ / αυτοματισμούς και έλεγχο εξ αποστάσεως (γεωργία, καιρός, αυτοκίνητα, Logistic centers, μεγάλες εταιρίες)
•    Mobile money solutions increase και παρουσιάσεις λύσεων mobile safety: α) micropayments (συναλλαγές μέχρι 20 ευρώ) όπου προωθείται η λύση NFC (απαιτείται μεγαλύτερη συνεργασία δικτύων, λιανέμπορων, τραπεζών), β) συνεργατικότητα (π.χ. Samsung με Visa), γ) mobile payment systems.
•    Connected cars: Συνεργασία General Motors και AT&T για τον εξοπλισμό με δίκτυο 4G στα αυτοκίνητα από το 2014 (http://www.youtube.com/watch?v=FSYR4VYC9yY) . Επίσης, Volvo cloud connected car σε συνεργασία με την Ericsson (ακούς spotify στο αυτοκίνητο και εκατοντάδες ψηφιακά καλούδια – ήδη έχουν γίνει shipped 1.200 αυτοκίνητα). Δείτε επίσης το Ford tech experience:  http://www.youtube.com/watch?v=WzGqYqPNQxo
•    Εμπορικές και κυβερνητικές εφαρμογές με τα δίκτυα 4G – το παράδειγμα μίας μεγάλης αγροτικής εταιρείας στις Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία χρησιμοποιεί αισθητήρες και machine to machine (M2M) εφαρμογές προκειμένου να βελτιώσει την παραγωγή της αλλά και την αλυσίδα προμηθειών της – ένα άλλο παράδειγμα είναι η περίπτωση ενός ατυχήματος  σε κάποιο κεντρικό δρόμο πόλης με κυκλοφοριακό φόρτο, όπου οι αρχές μπορούν να απαγορεύσουν την κυκλοφορία προς το σημείο του δυστυχήματος, ενημερώνοντας τους οδηγούς που πλησιάζουν προς τα εκεί.
•    Η έρευνα προχωρά στο 5G: Παρουσίαση του R&D της Ericsson για το 5G (στην κινητή τηλεφωνία έχουμε μία αλλαγή γενιάς κάθε δέκα χρόνια, αλλά η προετοιμασία σε επίπεδο κυρίως πρωτοκόλλων ξεκινά δέκα χρόνια νωρίτερα)
•    Integration δικτύων και WiFi: Παρουσιάστηκαν λύσεις έξυπνων υποδομών που συνδυάζουν small cells και 3G με WiFi (συνεχής και καλύτερη πρόσβαση στο δίκτυο), το οποίο είναι η απάντηση στο πρόβλημα των αυξημένων αναγκών χωρητικότητας/data.
•    Εθνικά περίπτερα: Λιθουανία, Εσθονία, Γαλλία, και Ελλάδα!!!!  Ελλάδα – περίπτερο του ΣΕΚΕΕ με την υποστήριξη της πολιτείας (Υπουργείο Ανάπτυξης και ΕΕΤΤ). Πολύ καλό δείγμα συνεργασίας, προώθησης της Ελληνικής καινοτομίας και περηφάνιας για όλους μας.
•    Μεγάλο νέο – Firefox OS Launched at Mobile World Congress 2013http://www.youtube.com/watch?v=eTAOS8_7kns
•    Καινοτομίες παντού:
o    π.χ. ο κ.Sureyya Ciliv, CEO της Turkcell ανακοίνωσε τα σχέδιά του για τη δημιουργία του πρώτου τουρκικού smartphone (θα λέγεται Gabze, συνώνυμο με την πόλη στην οποία εδρεύει το εργοστάσιο και το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Turkcell Tech και απασχολεί 700 άτομα)
o    Το κινητό θα είναι το κέντρο της επικοινωνίας όχι μόνο έξω, αλλά και μέσα στο σπίτι. Σχετικά παραδείγματα υπήρχαν τόσο στο περίπτερο της Samsung όσο και της Sony mobile. Στο μέλλον π.χ. θα ακουμπάμε το κινητό μας στο ηχείο και αυτό αυτομάτως θα παίζει τη μουσική. Θα ακουμπάμε το κινητό στην τηλεόραση και αμέσως οι δύο συσκευές θα επικοινωνούν και στην οθόνη της TV θα απεικονίζονται τα περιεχόμενα της οθόνης του κινητού. Τέλος, ακουμπώντας πάνω στον σκληρό δίσκο λειτουργεί το One Touch Backup και όλα τα περιεχόμενα του κινητού «σώζονται» στο  σκληρό.

7. Οι δύο μεγαλύτερες τάσεις της τρέχουσας δεκαετίας στις ψηφιακές τεχνολογίες:
•    Mobile Internet
•    Cloud computing …φαίνεται πως ήρθε η ώρα αυτά τα δύο να έρθουν πιο κοντά (ομιλία του Drew Houston, ιδρυτή και CEO μίας από τις πιο ενδιαφέρουσες και αναπτυσσόμενες εταιρείες στο χώρο του cloud, του Dropbox: “για τον μέσο χρήστη, δεν υπάρχει cloud”). Σημαντικότατη αλλαγή φέρνουν υπηρεσίες αποθήκευσης αρχείων στο Web: η δυνατότητα που προσφέρουν στον καταναλωτή να έχει μαζί του όλα του τα αρχεία! Και, μάλιστα, από οποιαδήποτε συσκευή.

8. To 2013 Mobile World Congress Global Award
•    Amazon Connection http://www.youtube.com/watch?v=Lqs7OL-8xnc

Τάσος»

•    Και ας ξαναγυρίσουμε από το μέλλον στο παρόν και δείτε κλικάροντας πάνω στη φωτό  μία συναρπαστική  εφαρμογή που εξηγεί πως δουλεύει το Google Search

•    Η Lufthansa έχει τελικά το θεματάκι της με την σελίδα της στο Facebook. Την προηγούμενη εβδομάδα παράπονα εξέφρασε ο @Peter Economides για να πάρει πίσω μια τυποποιημένη απάντηση με διαφήμιση στο τέλος. Δείτε το ποστ εδώ- χωρίς τα σχόλια από κάτω- αυτά μπορείτε να τα δείτε στη σελίδα του Peter.

«Dear Mr Economides,

Thank you for contacting Lufthansa German Airlines.
We have registered your request under Feedback ID 218xxxxxx and have forwarded it to the corresponding department for further handling.

If you would like to send us further information regarding your query, we kindly ask you to quote the Feedback ID as stated above.

Currently, we are facing an exceptionally high amount of enquiries. Consequently, handling your case may take more time than usual. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused.

We ask for your understanding that we are unable to provide you with an update on the status of your feedback and kindly request your patience in awaiting our response.

Please be advised that if you have contacted us regarding a ticket refund, we will forward your request immediately to our refund department. Our colleagues will arrange the corresponding refund handling. As a result of an increased volume of refund requests, we hope for your understanding that the refund process may take longer than normal.

You may find answers to frequently asked questions on our website http://www.lufthansa.com within the section “Help & Contact“.

Yours sincerely,

Lufthansa German Airlines
Customer Feedback

This is an automatically generated e-mail response. The sender does not receive emails. For further messages please use the corresponding forms on http://www.lufthansa.com. Thank you for your understanding.

Lufthansa ® – Online flight offers | No booking fee | Sale fares to Europe
http://www.lufthansa.com
Official USA site of Lufthansa German Airlines – book your flight to Europe and fly via Frankfurt, Munich and Zurich. Flights to Germany, Italy, UK, France at attractive low fares.

Lufthansa ® – Online flight offers | No booking fee | Sale fares to Europe
http://www.lufthansa.com
Official USA site of Lufthansa German Airlines – book your flight to Europe and…»

•    Αυτή η διαφήμιση συζητήθηκε με πάθος –μαζί με το σχετικό τρέιλερ της σειράς

•    Κι ας κλείσουμε με μουσική. Κυκλοφόρησε και το τέταρτο επεισόδιο της σειράς #Hashtags  από τη Red Bull Music Academy. Κλικ στη φωτό και καλή διασκέδαση!


Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s