#Timeliners_ads 25.06.13: Με γεύση από λιοντάρια

Standard

Είχαμε να δούμε λιοντάρι στην Ελλάδα τουλάχιστον 9 χρόνια και η Ogilvy Ελλάδας κέρδισε με το σπαθί και τη Lacta της όχι ένα, αλλά τρία λιοντάρια!

Δύο ασημένια και ένα bronze στην κατηγορία Branded Entertainment κέρδισε η Ogilvy στις Κάννες. Πολλά συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα και να τα εκατοστήσετε ωρέ! Φωτογραφικά credits από το account του @panos στο instagram:

Εντωμεταξύ γενικά η Ogilvy and Mather έσκισε στις Κάννες, βγήκε Agency, Network, and Holding Company of the Year και είχε φανταστική παρουσία στο Twitter με το #OgilvyCannes, το οποίο κάποια στιγμή άγγιξε τα όρια του σπαμ, αλλά για καλό σκοπό και χαλάλι του..Δείτε τι γράφτηκε στο hashtag εδώ

Αυτό συνοψίζει το απόλυτο success story:

Διάλειμμα για διαφημίσεις. Η καλή διαφήμιση δεν παράγεται πια μόνο από στελέχη διαφημιστικών . Έπεσε στην αντίληψή μας η διαφήμιση ενός  νέου βιβλιοπωλείου με το όνομα ΦΩΤΑΓΩΓΟΣ που ανοίγει στο κέντρο, στη στοά Κουρτάκη – δίπλα στο χώρο του Booze Cooperativa. Τη βρήκαμε στο Youtube στο κανάλι των @Laternative  κι υπογράφεται από τις εκδόσεις Ροδακιό (βλέπε, η εξαιρετική ελληνική έκδοση της αυτοβιογραφίας του Keith Richards) και το φωτογραφικό πρακτορείο FOS. Δείτε την με κλικ πάνω στη φωτό και θαυμάστε εξαιρετικά production values και αποτελεσματική διαφήμιση που κτίζει πάνω στη θέση του βιβλιοπωλείου. Καλές δουλειές τους ευχόμαστε!

Αυτό είναι το header του account της Digea στο Twitter.

Την λένε Πόπη? Όπως και να την λένε μάλλον πρέπει να προσλάβει ομάδα συμβούλων crisis management. Διαβάστε τι της γράφουν εδώ της Πόπης

Δίψα. Δεν την ήπιαμε αλλά είναι Ελληνική, Σαντορινιά και το παλεύει στο Facebook. Καλή επιτυχία και σε αυτήν (και πολλά likes:p)

Η ομορφιά μέσα στο περιεχόμενο. Content it is, Intel, Toshiba και Cyber Lions. Δείτε το case study εδώ

Πάει οριστικά το Google Reader. Πανικός στο διαδίκτυο αν και ήταν προαναγγελθέν το τέλος. Δεν θα υπάρξει αντικατάσταση, μόνο εναλλακτικές- θα σας ήρθαν μηνύματα, σωστά, ε?

Δείτε εδώ απολαυστική αντίδραση χρήστη (δημοσιογράφου στο Gawker)  που αντιμετωπίζει το τέλος ενός από τα πιο αγαπημένα εργαλεία των ανθρώπων που διαβάζουν πολύ on line

Κι άλλο διάλειμμα για διαφημίσεις. Πως ήταν ένα διαφημιστικό break το 1983? Δείτε ένα  με κλικ πάνω στη φωτό:



Μουσική βάλαμε σήμερα? 
Βρήκαμε αυτό, κατάλογος με τραγούδια και διαφημίσεις, η χαρά του music geek.

Ας κλείσουμε με χαμόγελο και νάστε όλοι καλά και αγάπη μόνο και μουσικές

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s