#Timeliners_ads 16.09.13: Όταν η διαφήμιση συνάντησε το Twitter

Standard

cocacola

>Πόσοι τρόποι υπάρχουν για να καίμε θερμίδες εύκολα και ανέξοδα? Τουλάχιστον έξι από αυτούς ανέλαβε να μας θυμίσει η Coca-Cola στα πλαίσια της δραστηριοποίησής της σε παγκόσμιο επίπεδο ενάντια στην παχυσαρκία.

Μάθετε για αυτούς – και απολαύστε τις έξυπνες καμπάνιες – με ένα κλικ στη φωτό

>Στο Βουκουρέστι αντιμετωπίζουν πρόβλημα γιατί  πολύς κόσμος τους μπερδεύει με την Βουδαπέστη. Η ROM άρπαξε την ευκαιρία κι έκανε μία πανέξυπνη καμπάνια με τον τίτλο Bucharest not Budapest με απίστευτες εφαρμογές on και offline. Από μπλουζάκια για συναυλίες (είναι πολλοί οι καλλιτέχνες που χαιρέτησαν στην αρχή της συναυλίας τους την πόλη αποκαλώντας την Budapest) ως και ειδική αναφορά στον πίνακα αναχωρήσεων στο αεροδρόμιο.

Πιστεύουμε ότι μαζί με το παρακάτω θέμα είναι τα δύο νέα μεγάλα βραβεία της McCann Romania και της μαγικής ομάδας του Adrian Botan.

Μάθετε σχετικά για την καμπάνια εδώ και παίξτε μαθαίνοντας εδώ

>Το άλλο μέγα βραβείο τους θα είναι αυτό της Coca-Cola και της διαφήμισής της  η οποία για πρώτη φορά στον κόσμο περιείχε live tweets. Μάθετε σχετικά εδώ

>Επιστρέφουμε στην Ελληνική πραγματικότητα και μας άρεσε η δουλειά του αγαπημένου μας μουσικού Pan Pan για την ΙΟΝ. Διαβάζουμε στο blog ilookuptoyou.wordpress.com  ότι «Ο Pan Pan συνεργάζεται με την ΙΟΝ και δημιουργεί στριπάκια εμπνευσμένα από τραγούδια που ψηφίζουν οι αναγνώστες με σκοπό να κερδίσουν 4 ολάκερα κουτί σοκοφρέτες (μιαμ μιαμ)».

Δείτε τα στριπάκια με κλικ εδώ

>Με ambassadors και σχετικές αναφορές στα κοινωνικά δίκτυα ξεκίνησε την καμπάνια για την είσοδό του στην ελληνική αγορά το Spotify. Ακούγεται ότι δεν θα το παρέχει αποκλειστικά ο Cosmote όπως έκανε το Napster με την Vodafone αλλά θα διατίθεται κι απευθείας σε όλους τους ενδιαφερόμενους.

Πάρτε μια ιδέα για τους ambassadors που επελέγησαν και τη δράση τους, παρακολουθώντας το hashtag #spotifyingreece τόσο στο twitter όσο και στο facebook.

>Eξαιρετικός ο τρόπος με τον οποίο καλύφτηκε στα κοινωνικά δίκτυα η Ημέρα Θετικής Ενέργειας της ΑΜΙΤΑ ΜΟΤΙΟΝ. Ήταν παντού, κάλυπτε όλα τα δρώμενα και χωρίς να σπαμάρει τούδωσε και κατάλαβε. Τόσο καλή κάλυψη συναυλίας στα κοινωνικά δίκτυα μόνο από το Plissken στην Ελλάδα έχουμε δεί.

Πάρτε μια γεύση από τη δουλειά τους στο instagram εδώ

Και κάπως έτσι, με θετική ενέργεια τελειώσαμε και για σήμερα. Να είστε καλά και αγάπη μόνο και μουσικές

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s