#Timeliners_ads 30.09.13 : Όταν το Spotify συνάντησε την Ελλάδα

Standard

spotify2

Αν είστε από αυτούς που ακούνε μουσική ή κάνετε παρέα με κάποιους από αυτούς που στη γλώσσα μας ορίζουμε ως music lovers, θα έχετε σκεφτεί ή ακούσει τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας το παράπονο, σε τι φταίξαμε  οι Έλληνες και δεν είχαμε Spotify.

Ε, ποτέ δεν είναι αργά , ήρθε η ώρα μας κι από την περασμένη εβδομάδα έχουμε κι από αυτό.

Το Spotify είναι μια ανεξάντλητη πηγή νόμιμης εξερεύνησης, ακρόασης, απόκτησης και διάδοσης εκατομμυρίων  μουσικών κομματιών  από όλα τα μουσικά είδη και όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που πήραμε μετά από το εξαιρετικά διοργανωμένο από την Communication Effect press event  ‘’Με ένα μόνο play μπορείτε να απολαύστε την αγαπημένη σας μουσική, κάθε μήνα. Αν θέλετε να έχετε την αγαπημένη σας μουσική μαζί σας παντού, δοκιμάστε το Spotify Premium για το smartphone σας.

Ξεκινήσετε το μουσικό ταξίδι με 2 μοναδικούς τρόπους: Το Spotify Free και το Spotify Unlimited.

Spotify Free: Άμεση και εντελώς δωρεάν πρόσβαση από το desktop και το laptop σας. Εκατομμύρια διαθέσιμα τραγούδια με μόλις ένα κλικ. Η δωρεάν έκδοση επιτρέπει τις διαφημίσεις.

Spotify Unlimited: Απεριόριστη και αδιάκοπη μουσική. Το Spotify σάς προσφέρει απεριόριστη μουσική χωρίς καμία διακοπή, από υπολογιστή, με μηνιαία χρέωση. Xωρίς διαφημίσεις και χωρίς καμία δέσμευση. Και όλα αυτά με μόνο 3,49€ ανά μήνα.

Spotify Premium: Η μουσική σάς συντροφεύει παντού. Ακούστε την σε όλες σας τις συσκευές, κατεβάστε και ακούσετε offline με βελτιωμένη ποιότητα ήχου, χωρίς διαφημίσεις και χωρίς δεσμεύσεις. Με μόνο 6,99€ το μήνα.

Βρείτε νέες προτάσεις ή προτεινόμενες λίστες κάθε μέρα με βάση τη μουσική που αγαπάτε, μέσα από το Discover. Επιλέξτε μια λίστα αναπαραγωγής που να ταιριάζει στη διάθεσή σας χρησιμοποιώντας το νέο Browse χαρακτηριστικό το οποίο περιλαμβάνει τις πιο δημοφιλείς λίστες και τις τελευταίες κυκλοφορίες.
Κι επειδή η μουσική είναι social, έτσι είναι και το Spotify. Μοιραστείτε τη μουσική μέσω του Spotify, στο Facebook, το Twitter, το blog σας και μέσω email. Μπορείτε επίσης να ακολουθήσετε τους φίλους σας, καλλιτέχνες και celebrities -και να ανακαλύψτε μαζί τους ό,τι νεότερο παίζει τώρα’’.

Τσεκάρετε με ένα κλικ πάνω στη φωτό.

To Spotify θα αποτελέσει ιδιαίτερα ποιοτικό και στοχευμένο μέσο για διαφημίσεις και ψάξτε το αυτό μιλώντας με την ADWEB που ανέλαβε την εμπορική αντιπροσώπευσή του στην αγορά μας

– Το fail της εβδομάδας ακούει στο όνομα #Barilla. Κι εκεί  που τα πουλάκια κελαηδούσαν χαρούμενα, ξυπνάει κάπως ο Πρόεδρος της Barilla  και λέει ότι οι διαφημίσεις τους και το προϊόν τους δεν θα δείξει ποτέ  gay κι όποιος είναι gay και δεν του αρέσει αυτό να μην ξαναφάει Barilla. Ξεσπάει κρίση, το #Barilla γίνεται για μέρες παγκόσμιο trending topic, δημιουργούνται κι άλλα hashtags #barillaBoycott, #Barillagayte #Barillafatalerror και η Barilla κάνει μια ψευτοαπολογητική δήλωση αλλά ήταν πια αργά.

Μαντέψτε τον βαθμό ΙQ του κυρίου Chairman  κλικάροντας στο κεφάλι του και διαβάζοντας τι γράφτηκε στον κόσμο σχετικά

– Το Pinterest θα βάλει διαφημίσεις ? Ναι και κλικ για περισσότερα

– Ο @Dimitris Konstantellos στο Facebook  έθεσε υπόψη μας αυτήν την εκπληκτική καμπάνια του Ρουμάνικου Τουρισμού. Απολαύστε την ολόκληρη με κλικ στη φωτό:

– Μας άρεσε το  νέο microsite της Media Markt οι thetzambachelors.gr. To είδαμε στο Facebook και βρήκαμε πολύ διαφορετική και αναβαθμισμένη τη χρήση του «τζάμπα».

Με αυτά και αυτά πάει και σήμερα. Να είστε καλά, 10 να σκέφτεστε ένα να λέτε (σπόντα για Barilla) και αγάπη μόνο και μουσικές.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s