#Timeliners_ads 29.10.13 :Lou Reed και διαφήμιση,Tweeting Bra και #Common_People

Standard

Article6690.Image.600x600

Οι σημερινοί #Timeliners_ads θα ήταν πολύ χαρούμενοι και περήφανοι χάρη στην απίστευτα θετική δημοσιότητα που έχει προκαλέσει το Tweeting Bra σε όλα τα μεγάλα μέσα του κόσμου αν την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές δεν είχε μόλις φύγει μακριά από αυτόν τον κόσμο ένας από τους σπουδαιότερους μουσικούς του 20ου αιώνα, ο πρωτοπόρος κι αγαπημένος μας Lou Reed.

O Lou Reed υπήρξε μοναδικός συνθέτης κι ερμηνευτής τόσο κατά τη διάρκεια της καριέρας του με τους εμβληματικούς Velvet Underground όσο κι αργότερα που ακολούθησε σόλο καριέρα, είναι δε υπεύθυνος για μεγάλα κομμάτια που μεγάλωσαν τη γενιά μας κι ενέπνευσαν δεκάδες ακόμη σπουδαίους νεώτερους καλλιτέχνες.

Η σχέση  του Lou Reed με την διαφήμιση σε πρώτη ανάγνωση ήταν καθαρά οικονομικής- βιοποριστικής φύσης, «για να πληρώνει τους λογαριασμούς», ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα έσοδα από τα downloads έχουν μειωθεί σημαντικά  κι η βεβαρυμμένη υγεία του δεν επέτρεπε τα live.

H παρθενική του στη διαφήμιση φέρεται να είναι μία διαφήμιση του 1985 της Wieden & Kennedy  για τα  scooters της Honda όπου ακούγεται το κομμάτι Walk  On The Wild Side κι εμφανίζεται και ο ίδιος. Δείτε την με κλικ στη φωτό:

Αργότερα το κομμάτι του Perfect Day έπαιξε σε δύο διαφημίσεις: Μία διαφήμιση της ΑΤ& Τ για τους Ολυμπιακούς του 2010 με πρωταγωνίστρια την snowboarder Gretchen Bleiler  και πρόσφατα στην ανατριχιαστικά συναρπαστική διαφήμιση για το λανσάρισμα του PS4.
Δείτε και τις δύο με τη γνωστή μέθοδο του κλικ στη φωτό:



Ο Lou Reed ήταν προσκεκλημένος της Grey στις Κάννες το 2013 και στα πλαίσια αυτής του της εμφάνισης έδωσε μία συνέντευξη στην οποία μίλησε για τη δημιουργικότητα, τη μουσική βιομηχανία και πολλά ακόμα. Δείτε τι είπε εδώ

Και να τι άλλο είπε εκεί

Είπαμε στην αρχή ότι αν δεν είχε συμβεί αυτό θα ήμασταν πολύ χαρούμενοι και περήφανοι για την επιτυχία του Tweeting Bra

‘Σχεδιασμένο’ από τη γνωστή νικηφόρα ομάδα της Ogilvy Αθήνας  το σουτιέν αυτό τουϊτάρει για να μας θυμίζει την αυτοεξέταση μαστού. Διαφημιζόμενος τα Nestle Fitness.

Τα tweets είναι ιδιαίτερα ευρηματικά στην πλειοψηφία τους και με χιούμορ και πρόσφατα εγκαινιάστηκε και το  hashtag  #tweetingbra – χρησιμοποιήστε το όλες κάθε φορά πριν βάλετε ή μόλις ξεκουμπώσετε το σουτιέν. Αν δεν μας απατάει η μνήμη μας είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε μία ενέργεια τόσο καλά σχεδιασμένη αποκλειστικά για το Twitter στην Ελλάδα, επιτέλους δηλαδή!

Και δεν το λέμε μόνο εμείς αλλά ο παγκόσμιος τύπος, τα δημοσιεύματα είναι  πολλά και αποθεωτικά ξεκινώντας από το Mashable και φτάνοντας στην Huffington Post. Άντε και στις Κάννες!

Διαγωνισμοί: 

Από την BO CONCEPT  σε ‘design’  avakon+  μπορείτε να κερδίσετε μηνιαίες συνδρομές στα Holmes Place παίζοντας στη σελίδα  που θα βρείτε κλικάροντας στη φωτό

Και από τα Hondos Center  μία εξαιρετική phygital ενέργεια που σχεδίασαν μαζί με την popaganda.gr 

Στις βιτρίνες των καταστημάτων  βλέπουμε φωτογραφίες αρχείου »Common People» κι αντλούμε έμπνευση

Και μετά παίζουμε στο διαγωνισμό. Με hashtag #common_people  mentioning  @hondoscenter και @popagandagr

Και κάπως έτσι τελειώσαμε για σήμερα . Καλή εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s