#Timeliners_ads 18.11.13 : Όταν ο Jean- Claude Van Damme έγινε viral

Standard
vandammeΚαι βγάζει μια διαφήμιση η VOLVO με τον Jean-Claude Van Damme με το ένα πόδι σε μια νταλίκα και με το άλλο σε μια άλλη δίπλα της, έτοιμος να γίνει δύο κομμάτια και μέσα σε ελάχιστες ώρες γίνεται viral.

Πολύς κόσμος αναρωτήθηκε αν η διαφήμιση ήταν αληθινή ή πειραγμένη ψηφιακά ή υπήρχε στάντμαν που αντικαθιστούσε τον δημοφιλή ( κι αγέραστο ) Βέλγο ηθοποιό σε βαθμό που η Volvo έβγαλε επίσημη ανακοίνωση με την οποία επιβεβαιώνει ότι η διαφήμιση βασίστηκε σε πραγματικά γυρίσματα με τον ηθοποιό και τελικά «δεν ήταν και τόσο επικίνδυνη όσο φαίνεται». Δείτε τo teaser αλλά κι ολόκληρη την συναρπαστική διαφήμιση με τίτλο «The Epic Split» εδώ:

>  Νέα τάση στα κοινωνικά δίκτυα που έθεσε υπόψη μας ο Φώτης Βαλλάτος: Μάρκες ανταλλάσσουν φιλοφρονήσεις? Ναι, γιατί όχι, είναι γνωστή η άποψη των Timeliners ότι οι  μάρκες, ειδικά στα κοινωνικά δίκτυα πρέπει να φέρονται σαν άνθρωποι.

Δείτε χαρακτηριστικά το καλωσόρισμα της Microsoft στο νέο PLAYSTATION 4

Και διαβάστε το πλήρες άρθρο που σχολιάζει τη νέα τάση εδώ

> Είπαμε Playstation 4. Και να η νέα του διαφήμιση με τίτλο #4ThePlayers

OΚ, η διαφήμιση είναι έπος (δεν θα περιμέναμε κάτι λιγότερο από την 180 Amsterdam) αλλά αυτό που είναι πραγματικά νέο είναι το hashtag. Όχι ότι ο τίτλος του σποτ είναι το hashtag ή ότι η καμπάνια έχει το δικό της hashtag.Αλλά το ότι αν κλικάρετε το hashtag πάνω αριστερά και μέσα στην οθόνη του YouTube θα οδηγηθείτε στο Twitter με παρότρυνση να διαδώσετε τα νέα! Κλικ οπωσδήποτε να δείτε τι μπορείτε να κάνετε κι εσείς!

> Πανικός στην Kellogg’s. Με αφορμή ένα tweet. Συγκεκριμένα ένα tweet που ζήταγε ένα RT για να δώσει ένα πρωινό σε παιδάκια που έχουν ανάγκη. Το λιγότερο που γράφτηκε ήταν το περί εκβιασμού. Η αλήθεια είναι πως ήταν κάπως αυτό το tweet και το χειρότερο πως το έσβησαν κιόλας από το timeline.

Διαβάστε πολλά από  τα σχόλια και σχετικό ρεπορτάζ με κλικ πάνω στη φωτό του tweet πριν σβηστεί

> Θα κλείσουμε όπως πάντα μουσικά. Το Red Bull ξέφυγε τελείως. Στις 14/11 το βράδυ είχε μέσω Youtube livestream σε 30 κανάλια !!!!!! παράλληλα που αναμετάδιδαν 30 διαφορετικά dj gigs που λαμβάνανε χώρα στις κάψουλες του London Eye. Για δύο ώρες παραληρούσαμε. Μουσική, εικόνα, ήχος άψογα όλα.

Διαβάστε τι είδαμε (να’ ναι καλά πάλι ο Φώτης Βαλλάτος που το έγραψε πρώτος στο Facebook) εδώ

Να είστε καλά, καλή εβδομάδα, καλή επιτυχία σε όσους παίζουν σε όλα αυτά τα σπεκ που τρέχουν αυτή τη στιγμή, να νικήσουν οι καλύτεροι κι αγάπη μόνο και μουσικές

(Cover Photo: Getty/PHILIPPE LOPEZ)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s