#Timeliners_ads: Super Bowl 2014 vs. Ελενίτσα

Standard

Article7231.Image.600x600

Δύσκολη μέρα σήμερα. Καινούριος μεγάλος σεισμός στην Κεφαλονιά και πέθανε πρόωρα κι ένας πολύ μεγάλος κι αγαπημένος ηθοποιός, ο Philip Seymour Hoffman.

Αλλά ας πάμε στο θέμα μας.

Έγινε και το Super Bowl 2014 και όπως πάντα, κάθε χρόνο και περισσότερο, όλος ο κόσμος ασχολήθηκε με τις διαφημίσεις του. Υπερπαραγωγές μιλάμε και να ποιες μας άρεσαν και να κι ένα πανόραμα.

> ΑΧΕ #kissforpeace  Μια νέα δουλειά από το ΑΧΕ που δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια θέματα – για κάποιον λόγο το MAKE LOVE NOT WAR, το γνωστό χίπικο σύνθημα που γεννήθηκε τα χρόνια  του Woodstock – αποφασίστηκε να γίνει σημαία της νέας γενιάς με το hashtag #kissforpeace, καλή ιδέα, για να δούμε πόσο θα την αγκαλιάσει το κοινό τους.

>  Διάλειμμα για LACTA: Στο ίδιο κοινό φαίνεται να απευθύνεται η Lacta, η οποία έβγαλε στον αέρα τη νέα της διαφήμιση με hashtag  #yparxeiagapi, το μάθαμε πρώτα από το twitter  και την είδαμε στο YouTube (και μετά στην τηλεόραση). Πολύ ωραία η ιδέα του flash back και μας εξέπληξε η παρέμβαση του μεγαλύτερου άνδρα στην αρχή της ιστορίας και στο τέλος της ταινίας. Εξαιρετικό το casting  και να παρατηρήσουμε ότι για πρώτη φορά σε ταινία Lacta ΔΕΝ θυμόμαστε για μουσική επένδυση κάποιο τραγούδι που είναι ή θα γίνει hit. Διαβάστε τι γράφει ο κόσμος στο twitter στο hashtag #yparxeiagapi και δείτε την ταινία με ένα κλικ στη φωτό

> Συνεχίζουμε με Super Bowl 2014. Jaguar

> Bud Light

Δείτε όλες τις διαφημίσεις που παίχτηκαν στο Super Bowl και ψηφίστε τις αγαπημένες σας εδώ

> Να και οι 10 διαφημίσεις στην ιστορία του Super Bowl που τις μοιράστηκε περισσότερο ο κόσμος στα κοινωνικά δίκτυα

– Περισσότερη Ελενίτσα πεθαίνεις. Ωραία η διαφήμιση του ΟΤΕ Double Play αλλά αν συνεχίζει να πιέζει τόσο πολύ θα γίνει ή μεγαλύτερη αφορμή για zapping ever. Δείτε τι λέει ο κόσμος στο twitter εδώ

– Τα κοινωνικά δίκτυα θα αλλάξουν ακόμα παραπάνω μέσα στο 2014. Το Mashable μας λέει 9 από τα καινούρια trends. Διαβάστε τα με κλικ στη φωτό και προσέξτε ιδιαίτερα τα δύο τελευταία

– Θα κλείσουμε με μόδα, ή hashtags. O Marc Jacobs ανοίγει pop-up store που θα δέχεται ως πληρωμή hashtags!!!!! Κλικ για τι και πως


Καλό μήνα και καλή εβδομάδα και ναι #yparxeiagapi  (μόνο και μουσικές)

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s