#Timeliners_ads: Το ελληνικό hashtag που κατακτά τον κόσμο

Standard
Μπορούν τα ελληνικά hashtags να κατακτήσουν τον κόσμο;
Αν μπόρεσε η μόδα γιατί όχι κι αυτά;

Εδώ και μερικές εβδομάδες παρατηρούσαμε ένα νέο hashtag το #sartoriagram να εμφανίζεται όλο και περισσότερο μπροστά μας στα timelines  και μάλιστα σε όλα τα βασικά κοινωνικά δίκτυα.

Ψάχνοντάς το λίγο στο statigram – γιατί από εκεί ξεκινήσαμε την έρευνα μιας και το είδαμε ιδιαίτερα κινητικό στο instagram  πιστέψαμε καταρχάς ότι είναι μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε εκτός Ελλάδας και την οποία αγκάλιασαν δραστήριοι Έλληνες bloggers που αγαπάνε τη μόδα, φωτεινό παράδειγμα η Χρύσα Οικονομοπούλου aka @some_chrs. Ήρθαμε λοιπόν σε επαφή μαζί της για να ρωτήσουμε αν ξέρει τι είναι αυτό το μυστήριο #sartoriagram που το βλέπουμε παντού και, το κυριότερο, που μας βλέπει παντού. Πρόκειται για φωτογραφίες street style.

Με μεγάλη μας έκπληξη και χαρά μάθαμε πως το #sartoriagram είναι ελληνική επινόηση και μάλιστα της ίδιας της Χρύσας ή οποία μας είπε τα εξής: «Το #sartοriagram ξεκίνησε ως hashtag στο instagram, hashtag στο οποίο μάζευα ολόσωμες φωτογραφίες ανθρώπων ωραία ντυμένων, ρούχων, αξεσουάρ, τέτοια. Η ιδέα προέκυψε, εννοείται, από τον Sartorialist, και το ονοματάκι από τη σύνθεση των λέξεων «sartorial» και «instagram». Κεντρική ιδέα: όλοι είναι φωτογραφήσιμοι, ανά πάσα στιγμή, όποια σχέση και να έχουν με τη μόδα, αρκεί, εκείνη τη δεδομένη στιγμή να μου αρέσουν ή να μου φαίνονται ενδιαφέροντες.  Εγώ φωτογραφίζω πάντα με κινητό, από τότε όμως που άνοιξα και account (instagram.com/sartoriagram) μου στέλνουν πολλές φωτογραφίες τραβηγμένες με φωτογραφική μηχανή, πράγμα που στην αρχή είπα, μήπως αλλοιώνει το κονσεπτάκι; Και μετά αποφάσισα ότι, σιγά, αυτά είναι για τους πουρίστες  χαχ. Το hashtag έχει κυκλοφορήσει και εκτός Ελλάδας, και έχω και φωτογραφίες από άλλες χώρες. Τώρα που μιλάμε, το Sartoriagam ετοιμάζεται να κατακτήσει τον κόσμο».

Τι σχέση έχει ένα hashtag για το street style γεννημένο από μία bloggerκαι το οποίο εξελίσσεται σε ενέργεια με crowdsourced περιεχόμενο από όλο τον κόσμο που απλώνεται σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα?

Δείτε τα links που ακολουθούν και, διαφημιστές είστε, αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη!

Twitter
Facebook
Instagram
Pinterest
Tumblr

– Σχόλιο στο Twitter του δημοφιλούς @evan_gian

– Τα Pampers  πουλάνε και online – ίσως αυτή είναι εξίσου σημαντική είδηση με εκείνη του Farmers Republic- τουλάχιστον για τους retailers. Και μάλιστα το διαφημίζουν και στην τηλεόραση (btw το #welovebabies  είναι  ένα εξαιρετικά δημοφιλές  hashtag που αν καταλαβαίνουμε σωστά , δεν έχει ακόμα «καπελωθεί»).

– Καναδάς rocks με την ‘πιο gay διαφήμιση όλων των εποχών’ με αφορμή τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες #Sochi2014 και  τη στάση της κυβέρνησης Πούτιν σε σχέση με τα δικαιώματα των gay. Ιδού:

– H Coca-Cola όμως δίνει ρέστα, πάει ξέφυγε και πραγματικά μακάρι όλες οι μάρκες να είχαν την τόλμη της. Για μας οι δύο διαφημίσεις που θα δείτε πιο κάτω είναι πραγματικά #reasonstobelieve.

1. H διαφήμιση που έτρεξε στο Super Bowl με τίτλο και hashtag #AmericaIsBeautiful και που ξεσήκωσε θύελλα από μεριάς ρατσιστών εναντίον της (προσέξτε αριθμό dislikes)

2. Και η μεγαλύτερη σε διάρκεια εκδοχή της για τους Ολυμπιακούς Αγώνες #Sochi2012 με ζευγάρι gay να κάνουν πατινάζ με την κορούλα τους

Αυτά για σήμερα, καλή εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s