#Timeliners_ads #ValentinesDay ήτανε, μας έφτιαξε η Dentyne

Standard

kiss2

Εβδομάδα Αγίου Βαλεντίνου ήταν και πέρασε κι η έκπληξη ήρθε από την Dentyne και το καινούριο creative agency 4wisemonkeys.

Το #TheKissProject είναι 100% Ελληνική ιδέα και την  θεωρούμε απόλυτα εξαγώγιμη. Αρκεί να επισκεφθείτε  το κανάλι της Dentyne στο Youtube για να καταλάβετε τι εννοούμε. Σε ένα κόσμο που οι νέοι νοιώθουν να τους στερούν το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης η Dentyne με χιούμορ και φρεσκάδα παροτρύνει το κοινό της να του δώσει να καταλάβει aka να φιλιέται ελεύθερα. Μετά από μακροχρόνιες έρευνες (λέμε εμείς τώρα) μας παρουσιάζει ένα διαδραστικό video που αποτελείται από πολλά μικρότερα  το οποίο και αιχμαλωτίζει όλα τα βασικά ήδη φιλιών από το φιλί μακριάς διαρκείας μέχρι το φιλί του Σούπερ Ήρωα.

Κλικ, δείτε όλα τα φιλιά και διαλέξτε το δικό σας. Την Παρασκευή  που είδαμε την καμπάνια  κάθε video-φιλί είχε μέσο όρο 300 views. Σήμερα ο μέσος όρος είναι περίπου στα 4000 views  το κάθε φιλί, ενώ μπορείτε να ανεβάσετε και τη δική σας version στο Facebook- αν έχετε τα κότσια!

To πιο δημοφιλές φιλί είναι σταθερά αυτό του Σούπερ – Ήρωα. Αυτό: (κλικ)

To αγαπημένο φιλί της στήλης είναι αυτό: (κλικ)

Φιληθείτε ελεύθερα λοιπόν, 365 μέρες το χρόνο και όλα τα σχετικά στο hashtag #TheKissProject

– Από την popaganda.gr οδηγηθήκαμε στον διαγωνισμό των Caprice – τα αγαπημένα πουράκια Παπαδοπούλου (btw  δοκιμάστε τα στην κατάψυξη σαν παγωτό) . Μπείτε στο site με ένα κλικ στην παρακάτω φωτό, δείτε 40 έργα που έχουν φτιάξει νέοι καλλιτέχνες με αφορμή τα Caprice και ψηφίστε αυτό που προτιμάτε. Στην καλύτερη κερδίζετε άφθονο Caprice, στην χειρότερη θα δείτε μερικές πολύ ωραίες εικαστικά δουλειές

– Για να δούμε ποια διαφήμιση λέει ο αγαπητός Freddos ήταν η καλύτερη του Super Bowl (κλικ)

Απολαυστική τουλάχιστον.

– Διαφημίσεις που γίνονται viral και συζητιούνται από άσχετους με τη δουλειά μας χρήστες

– Θα κλείσουμε μουσικά μεν, άγρια κι εμπνευστικά δε. Το video clip που ακολουθεί κυκλοφόρησε μόλις στη Vogue κι είναι για το νέο τραγούδι των Sisyphus «Alcohol».

Βασίζεται στη λογική της τέχνης του Jim Hodges και, δείτε το προσεκτικά, συντίθεται από δεκάδες φωτογραφίες από αυτές που βλέπουμε και σχολιάζουμε καθημερινά στα κοινωνικά δίκτυα. Ιδέες?

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s