#Timeliners_ads: Parking για τον Δήμαρχο στη Media Markt

Standard
banakos.jpgΠλησιάζουν οι Δημοτικές Εκλογές και οι υποψήφιοι αρχίζουν δειλά – δειλά ή καθόλου δειλά τις διαφημιστικές τους καμπάνιες.

– Πριν από αυτούς όμως μια μεγάλη αλυσίδα η Media Markt φρόντισε για αυτούς: Εκτός κι αν μας έχει ξεφύγει κάτι, στην Ελλάδα, είναι ο πρώτος διαφημιζόμενος που σκέφτηκε να εκμεταλλευτεί την παρουσία του στο Foursquare αλλά και τα check ins των πιστών πελατών του προσφέροντας θέση parking στον… Δήμαρχο.

Το μάθαμε από τον Γιάννη Μπανάκο που εικονίζεται και στην φωτογραφία και νομίζουμε ότι είναι μια πανέξυπνη και καλή ιδέα. Kudos σε όποιον την σκέφτηκε!

– Πίσω στην άλλη πραγματικότητα, από τους κανονικούς υποψήφιους Δημάρχους  πρώτος  για την Αθήνα ξεκίνησε ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος. Με όνομα συνδυασμού ΑθήναΔιαμαντόπετρα ξεδιπλώνει προς το παρόν τη καμπάνια του πάνω σε ένα δίπτυχο: Το «Όσοι θέλετε να ζείτε σε μια Αθήνα σαν αυτήν, τολμήστε να μας ακολουθήσετε. Οι άλλοι μην μας ψηφίσετε!» και το hashtag #Greg4Mayor. Ο υποψήφιος Δήμαρχος ξέρει από επικοινωνία κι είναι ενδιαφέρον να δούμε πως θα ανοίξει την καμπάνια του και το τι αποτελέσματα θα φέρει αυτή.

– Εντωμεταξύ πανικός στα κεντρικά της Η&Μ. Με κάποιο μαγικό κι ανεξήγητο τρόπο κάποιος χρήστης μπήκε στο twitter account της κι άρχισε να τα λέει, έπος το tweet του για τον ΠΑΟΚ που είδε το όνομα της ομάδας του να φτάνει και στην Huffington Post

Λάθος των ‘μηχανών’, διαφημιστικό κόλπο, ή απλά σάλταρε  ο μάνατζερ της σελίδας? Διαβάστε τις εικασίες γύρω από την εξήγηση του θέματος  σε αυτό το διαφωτιστικό thread στο Reddit

– Priceless μάθημα για την Mastercard και για όλους μας αυτό που συνέβη στα πλαίσια της χορηγίας της και των φετινών Brit Awards.

Η εταιρεία  PR της Mastercard UK  ζήτησε από δημοσιογράφους  συγκεκριμένα  ανταλλάγματα  προκειμένου να τους δώσει εισιτήρια για να παρακολουθήσουν την τελετή. Από draft tweets ως κι απαίτηση για χρήση του #PricelessSurpises  στα tweets των προσωπικών κι εταιρικών τους λογαριασμών. Οι δημοσιογράφοι ξεσηκώθηκαν και τα έγραψαν όλα στο twitter με το θέμα να παίρνει τεράστιες διαστάσεις σε όλο τον κόσμο μέσω του ανωτέρω hashtag.

Διαβάστε αναλυτικά εδώ

– Θα κλείσουμε μουσικά. Οι Arctic Monkeys κέρδισαν δύο βραβεία στα φετινά Brit Awards και το γιόρτασαν με μια real time καμπάνια του δίσκου τους  στο σινεμά, την τηλεόραση και το twitter!
Δείτε την διαφήμιση εδώ (κλικ)

Να είστε καλά κι αγάπη μόνο και μουσικές.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s