#Timeliners_ads 17.03.14: First Kiss, First Handjob, Oreo και λίγο από SXSW

Standard

handjob

  • 25 χρόνια έκλεισε το internet την εβδομάδα που πέρασε κι είναι αλήθεια πως άλλαξε τη διαφήμιση οριστικά κι αμετάκλητα.

Κάτι σαν το ποτάμι που δεν γυρίζει πίσω. Μία ωραία διαφήμιση πάει να φτιάξει κανείς, 10 φορές πρέπει να σκέφτεται πριν ποιος κι από πού θα του τη βγει.

Η μάρκα γυναικείων ρούχων Wren Studio από το LA δημιούργησε ένα video για την καμπάνια της φθινοπωρινής κολεξιόν της με σκηνοθέτη την Tatia Pilieva και θέμα το φιλί. Τι μπορεί να συμβεί όταν 20 άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι καλούνται να δημιουργήσουν 10 ζευγάρια και να φιληθούν?

Το πείραμα κατέληξε σε ένα video που θα είναι από τα viral της χρονιάς, περίπου 56.000.000 views μέχρι στιγμής και συνεχίζει. Συγκινηθείτε εδώ (κλικ στη φωτό)

Χρειάστηκαν μόνο δυο μέρες από την έξοδο του video στον αέρα για να χτυπήσει το Pimm’s Girl με ένα video parody απαντώντας στο First Kiss με το First Handjob. Ήτοι τι θα συμβεί όταν 20 άγνωστοι κληθούν να δημιουργήσουν 10 ζευγάρια όπου η γυναίκα θα προβεί στην πράξη του Handjob? Γελάστε ελεύθερα με κλικ στη φωτό

  • Πολύ σεξ παντού. Η Coca-Cola έκανε μια αταξία και ένθεσε ανύποπτους θεατές σε (σοφτ) πορνό φιλμ. Διαβάστε και δείτε τι και πως το έκανε όπως και τις κουλ αντιδράσεις των θυμάτων της με κλικ στη φωτό

  • Αλλά η ζωή δεν είναι μόνο σεξ. Έχει και μαθηματικά. Να τρία πολύ ωραία tweets από μάρκες για το π day που ‘γιορτάσαμε’ την περασμένη εβδομάδα.


  • Τελικά το Oreo κάνει σπουδαία δουλειά σε πολλούς τομείς. Δείτε το video που πραγματεύεται από τι φιάχνεται η ζύμη του μπισκότου και διαβάστε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον  άρθρο  των New York Times που εμπνέει πραγματικά (κλικ)

  • H Samsung πρόσφερε μια σπουδαία εμπειρία στους επισκέπτες του SXSW. Μια «συλλεκτική» εμφάνιση Kanye West μαζί με Jay Z με εξαιρετική setlist. Είχες Samsung Galaxy? Έπαιρνες το βραχιολάκι, κατέβαζες το Milk Music (το μουσικό app της Samsung) κι ήσουν μέσα. Το λες και ‘ο παλιόφιλος η Samsung’.
  • Πως αποφασίζει το μυαλό μας  τι περιεχόμενο θα μοιραστούμε? (κλικ για το άρθρο)

Έτσι εξηγείται γιατί το χιούμορ ‘πουλάει’.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s