#Timeliners_ads 14.04.14: Kalamaraki Day και Καλό Πάσχα

Standard
  • Ένα καλό insight, μια φιλόδοξη ιδέα και να η διαφήμιση της χρονιάς από την Pollen!

Η Pollen μας έχει συνηθίσει σε διαφημίσεις που προκαλούν WOM – άλλες φορές θετικό άλλες φορές αρνητικό – αλλά τελικά πάντα αποτελεσματικό. Με την πρώτη της εμφάνιση στην τηλεόραση η νέα καμπάνια τους  Kalamaraki Day για το Ούζο Πλωμάρι συζητήθηκε όσο καμία άλλη τον τελευταίο καιρό στα κοινωνικά δίκτυα (και φανταζόμαστε κι όχι μόνον). Το τρίπτυχο  ‘Ούζο, ήλιος και κοπάνα’ είναι μια αλήθεια του Έλληνα καταναλωτή, που ως τώρα ήταν σχετική μόνο με τους μεγαλύτερους  σε ηλικία αλλά με τον τρόπο που τοποθετείται στην καμπάνια ίσως περάσει πια και στους νεώτερους.

Οι πληροφορίες μας λένε ότι οι αιτήσεις για kalamaraki day στο site της καμπάνιας kalamarakiday.gr έχουν ξεπεράσει από τις πρώτες κιόλας μέρες της καμπάνιας κατά πολύ τον αναμενόμενο αριθμό.

Για να πούμε όλη την αλήθεια, υπήρξε μια συζήτηση στο Twitter σε σχέση με το αν είναι ηθικό να εκμεταλλεύεται η διαφήμιση στην αρχή της ταινίας το οδυνηρό θέμα της παύσης δραστηριοτήτων πολλών ελληνικών εταιρειών, παρ’ όλα αυτά όμως η πλειοψηφία των σχολίων δείχνουν ότι το kalamaraki day είναι ένας… θεσμός που έλειπε και που επιτέλους θεσπίστηκε επίσημα. Ευφυής  τουλάχιστον και η ιδέα να βάλουν τους υπεύθυνους εταιρειών να δηλώνουν συμμετοχή για λογαριασμό της ομάδας τους.

Αν θα θέλαμε να συνοψίσουμε, μια τέτοια καμπάνια τα κάνει όλα μαζί, δημιουργεί συναισθηματικό δεσμό με τους καταναλωτές, σχέσεις με το trade και τελικά ίσως είναι και ένας σύγχρονος τρόπος να μιλήσεις για τις εγγενείς αξίες της κατηγορίας, την Ελληνικότητα, το κέφι, το κέρασμα, την απόδραση (στη γλώσσα του ούζου το λες και κοπάνα).

Ειλικρινά αξίζει να μπείτε σε αυτό το link , αλλά και σε αυτό και να διαβάσετε πως πέρασε το #kalamarakiday στις καθημερινές μας συζητήσεις. Έστω , αυτές  του twitter.Και μη κολλήσετε στα ειρωνικά ή αρνητικά σχόλια, ακόμα και πίσω από αυτά φαίνεται πως επέδρασε ακαριαία αυτή η ιδέα. Kudos στην Pollen!

  • Μια και τόφερε η κουβέντα στο ούζο να και μια all time classic διαφήμιση  του Ούζου 12

  • Και μια και είπαμε για insights, υπάρχει όντως ανάγκη να πετάμε το ρολό χαρτί στην τουαλέτα?

  • Από την Ινδία με αγάπη

  • Risk everything. Το σούπερ μήνυμα της νέας  σούπερ καμπάνιας της Nike που έγινε viral σε χρόνο dt. Ronaldo, Rooney και Neymar , 3 σε 1 ( με 1 κλικ)

  • Ας κλείσουμε μουσικά.

1.    Η διαφήμιση του Chromecast –For bigger fun έχει Justin κι ελληνική μουσική. Δυναμώστε τον ήχο

2.    H διαφήμιση της Reebok  ZQuick , Race the City ,έχει επένδυση το μουσικό θέμα του καρτούν Underdog! Δείτε τη διαφήμιση και μετά ένα clip αφιέρωμα στον Υπερήρωα!


  • Μάλλον ας κλείσουμε πίνοντας. Ο Γιάννης Κοροβέσης, Bar Manager του ομίλου Τραστέλη, ετοίμασε  αποκλειστικά για την Popaganda, τα 5 cocktails που πίνουν οι Mad Men. Κλικ και cheers

–    Να είστε καλά , Καλό Πάσχα κι αγάπη μόνο και μουσικές

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s