#Timeliners_ads: Από το #symvaineitwra QuizUp στον ΣΥΡΙΖΑ κι ακόμα παραπέρα

Standard

quizup

 

Αν υπάρχει κάτι που κυριολεκτικά συμβαίνει τώρα αυτό είναι το mobile παιχνίδι QuizUp.

Πρόκειται για ένα παιχνίδι σχεδιασμένο αποκλειστικά για κινητά που κυκλοφόρησε από την Ισλανδική Plain Vanilla Games στα τέλη του 2013 για iOS και τον Μάρτιο του 2014 για android.

To παιχνίδι μοιάζει πολύ με το Trivial Pursuit με τη διαφορά ότι παίζεται πάντα ανάμεσα σε δύο μόνο παίχτες (που ή έχουν συνειδητά προκαλέσει ο ένας τον άλλο ή τους έχει επιλέξει τυχαία η εφαρμογή).Περιέχει ήδη πάνω από 450 topics και χιλιάδες ερωτήσεις ενώ κάθε ματς αφορά πάντα σε ένα topic που επιλέγει ο παίκτης έχοντας επτά γύρους- ερωτήσεις που όλες απαντιούνται μέσω multiple choice με τέσσερεις επιλογές.

Το QuizUp έχει αρκετά social features όπως messaging, chatting, discussions , συνδεσιμότητα με τα κοινωνικά δίκτυα, friends κ.α. κι ευνοεί ιδιαίτερα το crowdsourcing.

Καλαίσθητο κι ιδιαίτερα φιλικό στο χρήστη δέχεται καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες νέους χρήστες από όλο τον κόσμο, μετράει ήδη 11 εκατομμύρια, με αποτέλεσμα και λόγω της φύσης του περιεχομένου του να αποτελεί εκτός από ένα σπουδαίο παιχνίδι ένα ιδανικό εκπαιδευτικό εργαλείο τόσο για παιδιά όσο και για μεγάλους αλλά κι ένα φανταστικό διαφημιστικό όχημα.

Μέχρι στιγμής ο πρώτος μεγάλος διαφημιζόμενος που το τίμησε είναι η Coca-Cola η οποία διαθέτει δικό της topic με θέμα, τι άλλο; το επερχόμενο Mundial και την χορηγία της. Κάντε κλικ στο screenshot  από την οθόνη του κινητού μας για να διαβάσετε περισσότερα για αυτό

Το QuizUp θα ήταν ένα εξαιρετικό όχημα για πολλές μάρκες αλλά αυτές που πρέπει να το εξετάσουν άμεσα λόγω της φύσης της θεματολογίας του είναι αυτές που έχουν σχέση με τουρισμό και ταξίδια. Αν ήμασταν το Υπουργείο Τουρισμού θα είχαμε κιόλας τρέξει να έρθουμε σε επαφή με την Plain Vanilla!

Τέλος κι απευθυνόμενοι ειδικά σε νέους διαφημιστές, σας προτρέπουμε να το κατεβάσετε και να εξασκηθείτε στην κατηγορία LOGOS.

– Το Pinterest λανσάρισε το Guided Search, μια ωραιότατη ιδέα  που σας βοηθάει να περιηγηθείτε αποτελεσματικά στον κόσμο.
Δείτε το video με κλικ στη φωτό

– Αυτός είναι ο Sebastien Tellier κι αυτό είναι το #CarlsbergSuite. Παίζετε;

– Το παλεύει ο υποψήφιος Δήμαρχος του ΣΥΡΙΖΑ για την Αθήνα στο Twitter αλλά είχε ξεχάσει να επικοινωνήσει ειδικό hashtag για την συζήτηση που είχε ανακοινώσει να γίνει στο Twitter.

– Σας αρέσει να κλέβετε ιδέες; Αυτές οι 20 ιδέες σας περιμένουν να τις κλέψετε

– Την καλύτερη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα την κάνει ο αυθορμητισμός των ίδιων των χρηστών/καταναλωτών (κι όχι η –μάστιγα, πλέον- των μαζικών αποστολών προϊόντων  σε δημοφιλείς bloggers  με αποτέλεσμα να γεμίζει καθημερινά το timeline μας τη μία με παπούτσια και την άλλη με φαγώσιμα. Να ένα αυθόρμητο tweet  που βγήκε παραμονή Πάσχα.

Κι άλλο ένα που βγήκε Μεγάλη Παρασκευή

Να είστε καλά κι αγάπη μόνο και μουσικές.

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s