#Timeliners_ads 19.05.14 Εκλογές και διαφημίσεις

Standard

geek break

  • Συζητήθηκε ιδιαίτερα  στο διαδίκτυο η δήλωση του Άρη Σπηλιωτόπουλου ότι αν βγει Δήμαρχος θα βάλει στην Αθήνα φωτεινές διαφημίσεις, όπως ας πούμε αυτές της  Times Square. Δυστυχώς γι αυτόν ήταν μια δήλωση κι ένα όραμα που δεν έφεραν τις ψήφους που χρειαζόταν για να περάσει στον δεύτερο γύρο . Ας δούμε μερικά χαρακτηριστικά σχόλια που ακολούθησαν τη δήλωσή του:

– Ας δούμε και μερικά ακόμα tweets  που γράφτηκαν την εβδομάδα που πέρασε σχετικά με  εκλογές και διαφημίσεις

– Το έπος της Red Bull Stratos, ίσως ότι πιο μεγαλειώδες έχει να δείξει η ιστορία του marketing το θυμάστε. Δώστε 8’ στον εαυτό σας και δείτε αυτό το εξαιρετικά ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ που περιγράφει το project με συναρπαστικό τρόπο (κλικ στη φωτό)

– Αποτέλεσμα αναζήτησης στη Google «σέξυ πολιτικοί» :p


Καλή βδομάδα και καλό βόλι την άλλη Κυριακή!

Advertisements

One response »

  1. ¨Οτι δηλώσεις και να έκανε δεν μπόρεσε να πείσει ο Άρης. Είναι φανερό ότι ο κόσμος στις εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση ψηφίζει πλέον με κριτήρια αυτδιοικητικά και λιγότερο πολιτικά. Μου έκανε εντύπωση πάντως που δεν αξιοποίησε τα social media για να προωθήση την υποψηφιότητα του. Αν το έκανε στοχευμένα είναι σίγουρος ότι θα πήγαινε καλύτερα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s