#Timeliners_ads 3.06.14: Καλοκαίρι, ταξίδια, μπύρες και σεξ

Standard

beer

Το καλοκαίρι φέρνει ταξίδια, μπύρες κι άφθονο σεξ κι ελάτε μαζί μας για να δείτε τι εννοούμε.

Η νέα καμπάνια της Aegean είναι αναμφίβολα αυτή που συζητιέται και θα συζητηθεί παραπάνω χάρη στην επιτυχημένη συνταγή – στρατός –  αλλά και την καλή ιδέα να μιλήσουν για το πώς ενώνουν την Ελλάδα βασισμένοι στις ιδιορρυθμίες των κατοίκων των προορισμών και της γλώσσας τους.

Βέβαια η αλήθεια είναι πως οι Ικαριώτες φημίζονται για το ότι είναι αργοί κι από άποψη κι όχι για το ότι κοιμούνται έτσι όπως παρουσιάζεται στην ταινία…

Θερμά υποδέχτηκε ο κόσμος στο YouTube το video με το δρώμενο ΤΡΑΒΙΑΤΑ για τα 15 χρόνια της Aegean

Δείτε το video με κλικ στη φωτό

Διάλειμμα για Messi: Παίζει με πιτσιρίκια και χάνει σε μια διαφήμιση που μόλις βγήκε και κάνει το γύρο των timelines. Κλικ στη φωτό

Καλή η ιδέα #Ask_agrotes της AMSTEL αλλά εξίσου καλές κι οι ερωτήσεις .. Διαβάστε τα όλα εδώ – με κλικ

Μια και μιλήσαμε για μπύρες, με ‘ερωτηματικά’ αντιμετωπίζεται η διαφήμιση της FIX WEISS ενώ αντίθετα να ένα ωραιότατο post για μια από τις καλύτερες, ομολογουμένως, Ελληνικές μπύρες. Καμιά φορά η καλύτερη διαφήμιση είναι η μη διαφήμιση.

Θα κλείσουμε με σεξ. Απολαυστικός – τουλάχιστον- ο διαγωνισμός DUREX στο Facebook. Μπείτε με κλικ και ταξιδέψτε άφοβα. Επίσης ψηφίστε μια Ελληνική πόλη, μας περνάει η Σόφια!

Να είστε καλά, καλό μήνα κι αγάπη μόνο και μουσικές

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s