#Timeliners_ads 16.06.14: Brands, World Cup & RISK EVERYTHING

Standard

mm

Ξεκίνησε το World Cup  και βγήκαν όλα τα brands  στη σέντρα με ανάλογα activations.

> H Media Markt έβγαλε τους 12 απαράβατους κανόνες  για αυτό το ποδοσφαιρικό καλοκαίρι, ένα activation που συνδυάζει Facebook και Youtube ζητώντας από τους φίλους της μάρκας να καταθέσουν κι αυτοί τον δικό τους κανόνα με αντάλλαγμα την πιθανότητα να κάνουν το δικό τους video κερδίζοντας λίγα  λεπτά δημοσιότητας. Δείτε το activation εδώ

> Η Fifa έβγαλε ένα εξαιρετικό app για τη διοργάνωση, μας το έθεσε υπόψη μας η @SeviPonti, με ζωντανή κάλυψη των αγώνων και τα πάντα όλα για τους αγώνες, τις ομάδες και τους παίκτες αλλά και όλα όσα συμβαίνουν στα πλαίσια της διοργάνωσης. Είναι βέβαια όλοι οι μεγαλοχορηγοί εκεί με πολύ ωραίες ιδέες.

Adidas: με ειδικά βραβεία για τους καλύτερους σκόρερ, παίκτες και τερματοφύλακες
Budweiser: ειδικό βραβείο κοινού «Man Of  The Match» για τον καλύτερο παίκτη του κάθε αγώνα
Hyundai: O καλύτερος νέος παίκτης, ο πιο πολλά υποσχόμενος δηλαδή, με υποψήφιους τα μεγάλα ταλέντα του ποδόσφαιρου αρκεί να έχουν γεννηθεί μετά την 1.1.1993.
Emirates: Με μια πολύ ενδιαφέρουσα προσέγγιση καθώς παρουσιάζει όλους τους προορισμούς της Βραζιλίας στους οποίους λαμβάνει χώρα το Μουντιάλ (Στάδια και Πόλεις) αλλά και ολόκληρη την σειρά από τα φανταστικά posters που δημιουργήθηκαν για κάθε μία από τις πόλεις που φιλοξενούν τους αγώνες του Κυπέλλου.
Παιχνίδια προβλέψεων κι όχι μόνον, από Castrol, Adidas, Hyundai και McDonalds.
Κατεβάστε την εφαρμογή και περιηγηθείτε στον μαγικό κόσμο του Mundial με κλικ στη φωτό για android  κι εδώ για iOs

> To Twitter έκανε μια φανταστική υποδοχή στο φετινό Μουντιάλ , δίνοντας σε όλους τους χρήστες τη δυνατότητα να επιλέγουν αγαπημένη ομάδα και ακολούθως tailor made headers και avatars αλλά και να παρακολουθούν σχετικό περιεχόμενο, τα νέα της διοργάνωσης και των αγαπημένων τους ομάδων όπως και να αναφέρονται σε αυτές με hashflags. Δείτε όλα όσα παίζουν τώρα με κλικ στη φωτό:

>Εννοείται ότι κατά τη διάρκεια των αγώνων παίρνει φωτιά το timeline. Ιδού μερικά έξυπνα που πήρε το μάτι μας από λογαριασμούς μαρκών ή σχόλια χρηστών για μάρκες κατά τη διάρκεια των αγώνων

@adidasGR  έχει εξαιρετικό σχολιασμό, αξίζει να την ακολουθήσετε τουλάχιστον για τις μέρες του Μουντιάλ)

Εδώ νικήσαμε την Κολομβία :p

>Ποια είναι όμως η διαφήμιση που συζητιέται όσο καμία άλλη;

ΝΙΚΕ, κλικ κι ανατριχιάστε ολόκληροι:

Όπως κάποτε στην αρχή του αιώνα το Keep Walking ήταν το πιο εμπνευστικό μήνυμα που εξέφραζε το πνεύμα της πορείας μας σε μια νέα εποχή , έτσι και τώρα το Risk Everything  δεν είναι απλά ένα διαφημιστικό μήνυμα αλλά  ο μονόδρομος προς το Αύριο.

Ευχαριστούμε ΝΙΚΕ

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s