#Timeliners_ads 23.06.14 Κάννες, άρτος και θεάματα

Standard

giphy

Κάννες και Μουντιάλ μαζί, εβδομάδα υπερθεάματος η περασμένη.

Φέτος οι διοργανωτές στις Κάννες  μπήκαν για τα καλά στο παιχνίδι και είπαν  να μοιράσουν απλόχερα περισσότερη λάμψη, αυτή τη φορά δανειζόμενοι από τη βιομηχανία του θεάματος, με την ευρύτερη έννοια. Κάπως έτσι στα timelines μας μαζί με τα hashflags των ομάδων που αγαπάμε ή απλά σχολιάζουμε εμφανίστηκαν ο πολύς Kanye West, o κούκλος είμαι παντού και τα προλαβαίνω όλα Jared Leto, ο τα έχω χώσει και στη Μέρκελ Bono κι η – δεν καταλαβαίνουμε ποιος σκέφτηκε να την καλέσει, αλλά πήγε για να προωθήσει την νέα της ταινία- Courtney Love.

Ο Kanye, πάντα αιχμηρός, είπε πολλά, μεταξύ των οποίων ότι δεν του άρεσε η Samsung γιατί δεν ήταν νούμερο 1 – ενώ η Apple ήταν και αυτό που θέλει είναι να είναι πάντα με τους καλύτερους – ονοματίζοντας σαν τέτοιους τον Jay-Z, την Kim και τα Luis Vuitton. Επίσης είπε ότι ο κόσμος και το internet είναι άσχημα αλλά δεν δουλεύει σε κατασκευαστική (κι άρα δεν μπορεί να κάνει κάτι γι αυτό). Η πιο ωραία του ‘ατάκα’ όμως ήταν στα πλαίσια όσων είπε για τη διαφήμιση και το branding: «Time is the only luxury». Δείτε τα video με κλικ στη φωτό


Ο Jared Leto είναι φέτος παντού, μόνο στο Μουντιάλ δεν εμφανίστηκε ακόμη, μεγάλη κουβέντα να μη λέμε, έχουμε τρεις εβδομάδες ακόμα. Στις Κάννες μίλησε για αυτό που μίλαγαν όλοι φέτος, τι είναι δημιουργικότητα, κατ’ αυτόν πολλά πράγματα  αλλά κυρίως ο τρόπος να λύνεις προβλήματα. Απορία: Πως έφυγε σώος κι αβλαβής ανάμεσα σε τόσες γυναίκες; Δείτε τι είπε με κλικ στη φωτό

Ο ΒΟΝΟ πήρε το πρώτο στην ιστορία Cannes Lions Heart Award για τη δουλειά που κάνει με την RED κι έκανε μια δήλωση που θα μπει στις ‘βιβλιοθήκες’ με quotes που τροφοδοτούν παρουσιάσεις, blogs και sites σε όλο τον κόσμο: «Saving lives is what really makes you a rock star».

H δήλωση όμως που θα μείνει στην ιστορία από αυτές τις Κάννες ήταν αυτή του Σερ Μάρτιν Σορέλ: «Party less, work harder» είπε το αφεντικό της WPP και δείτε τι λένε στο twitter γι αυτό με κλικ στη φωτό του

Αρνούμενοι να γράψουμε οτιδήποτε για την – το έφαγε το παλληκάρι- Courtney Love κλείνουμε με ένα tweet που τα λέει όλα, δύο από τις πιο αγαπημένες μας διαφημίσεις που πήραν μεγάλα βραβεία σε αυτές τις Κάννες και τι λέει ο πελάτης.

Ένα tweet που τα λέει όλα

GRAND PRIX CANNES LIONS 2014 / VOLVO / THE EPIC SPLIT / ας την ξαναδούμε

GOLD LION: Entertainment & Leisure / PERFECT DAY / SONY / PLAYSTATION ας την ξαναδούμε κι αυτήν

Και τώρα ας δούμε τι έχει να πει κι ο πελάτης. Ενδεικτική η ομιλία του επικεφαλής της Unilever, διαβάζετε, σκέφτεστε και δράτε ανάλογα. Καλή εβδομάδα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s