#Timeliners_ads 30.06.14: Project #LIVE, Suarez, Search και ‘’όχι πια likes, μόνο engagement’’

Standard

live

To Twitter λανσάρισε το project #LIVE, ένα ντοκιμαντέρ που εξερευνά τη νέα εποχή του storytelling και το τι σημαίνει αυτό για τις μάρκες.

Το live storytelling αλλάζει τον τρόπο που ορίζουμε τι είναι δημιουργικό και τι όχι, βάζει τον απλό κόσμο στο παιχνίδι και τον κάνει παίκτη κλειδί, από απλό συμμετέχοντα ως και δημιουργό της ιδέας για τη μάρκα.

Αντέχετε 31 λεπτά; Δείτε το ντοκιμαντέρ, παρουσιασμένο από τον ηθοποιό Sir Patrick Stewart και διαβάστε και τα σχόλια του κόσμου με κλικ πάνω στη φωτό

Μιλώντας για live μας έκανε εντύπωση ο live σχολιασμός των αγώνων του Μουντιάλ από το twitter account της Media Markt Ελλάδας. Πέρα από την πολύ καλή πρωτοβουλία κάποια σχόλια ήταν κι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Καλή φάση, φανταστήκαμε να το ανοίγουν αυτό και στο μέλλον και γιατί όχι από καιρού εις καιρόν να έχουν αποκλειστικά  και ‘επώνυμους’ σχολιαστές να βλέπουμε αγώνα και μέσα από τη σκοπιά τους. Δείτε το account με κλικ.

Με αφορμή την ιστορία με τον Suarez η Adidas μάλλον έβγαλε την αφίσα της χρονιάς  πάντα στα πλαίσια της καμπάνιας #Allin or nothing. Από ότι έχουμε καταλάβει η αφίσα προϋπήρχε της δαγκωνιάς κάπου στην παραλία της Copacabana αλλά μετά από το συγκεκριμένο συμβάν έγινε τόπος συγκέντρωσης εκατοντάδων τουριστών που περνάνε να βγάλουνε μια selfie, κάποιες εκ των οποίων είναι ιδιαίτερα ευρηματικές. Δείτε μερικές εδώ, πάντα με κλικ στη φωτό.

Φανταζόσασταν μερικά χρόνια πριν ότι αυτά τα άχαρα  search ads θα ήταν βασικός παράγοντας brand awareness; Δείτε τι μας λέει η Google σχετικά με αυτό.

Θα κλείσουμε με μια παρουσίαση που έκανε η αγαπητή μας Νίκη Σωτηρόπουλου στο 3o Social Media World για τις εξελίξεις στο Facebook. Κλικ και διάβασμα και sharing.


 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s