#Timeliners_ads 8.09.14 Τα 10 καλύτερα κλικ που κάναμε εκείνο το καλοκαίρι

Standard
back
Ήταν ένα μακρύ, δροσερό καλοκαίρι που κατέληξε καυτό τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά αν σκεφτούμε τις δραματικές εξελίξεις που δρομολογούνται στον ευρύτερο κλάδο της Επικοινωνίας και των ΜΜΕ μετά την – σχεδόν – στη ζούλα κατάθεση της τροπολογίας του νόμου για τα ΜΜΕ και τη διαφήμιση και όπως αυτή ψηφίστηκε τελικά στα πλαίσια του νομοσχεδίου περί «Κύρωσης της Σύμβασης δωρεάς μεταξύ της 1ης υγειονομικής περιφέρειας Αττικής, του γενικού ογκολογικού νοσοκομείου Κηφισιάς ‘Άγιοι Ανάργυροι’ και του Συλλόγου Φίλων Γενικού Νοσοκομείου Κηφισιάς ‘Άγιοι Ανάργυροι’».
Στην υποθετική περίπτωση που δεν έχετε διαβάσει τα σχετικά ιδού η τροπολογία όπως κατατέθηκε αρχικά κι ιδού τι ψηφίστηκε τελικά.Όπως και πέρσι με την ΕΡΤ και με το πρόσχημα της διόρθωσης στρεβλώσεων που υπήρχαν στην αγορά η συγκυβέρνηση πέρασε νύχτα ένα νόμο που για ακόμα μια φορά θα σημάνει το χάσιμο εκατοντάδων αν όχι χιλιάδων θέσεων εργασίας και δη από τον  χώρο των ΜΜΕ.Κρίμα τόσο για τους ανθρώπους όσο και για τον τρόπο με τον οποίο το χειρίστηκε η Πολιτεία.Αλλά ας περάσουμε στα καλά που είδαμε, διαβάσαμε, μάθαμε και μας έφτιαξαν τη διάθεση αυτό το καλοκαίρι και συγκεκριμένα στα 10 καλύτερα κλικ έτσι όπως μας ήρθαν στο μυαλό.

1. Η Virgin Atlantic στα πλαίσια του Disruptors και  του hashtag  #Virgindisruptors εισήγαγε μία σειρά από posts με καταπληκτικό περιεχόμενο υπό την ομπρέλα «The Future of Travel» κάποια από τα οποία υπογράφει ο ίδιος και  πανταχού παρών Richard Branson.

Δείτε το video που λανσάρισε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα με κλικ στη φωτό

Κι αν σας αρέσει να πετάτε στα σύννεφα κάντε μια βόλτα στο #virgindisruptors

2. Ice Bucket Challenge it was και σχεδόν ολόκληρο τον Αύγουστο επώνυμοι κι ανώνυμοι μπουγιελονώντουσαν με κουβάδες παγωμένου νερού για καλό σκοπό. Ε, τι να κάνουν κι οι διαφημιζόμενοι βάλανε τα δυνατά τους. Μας άρεσε πολύ η προσπάθεια του Ζυμαρούλη της Pillsbury.

Δείτε την εδώ (κλικ)

3. Αυτό

4. Πόσο αξίζει ένα εμπορικό σήμα?

Τα υπόλοιπα στο άρθρο του popaganda.gr

5. Είναι αλήθεια πως μας έκανε κι εμάς εντύπωση…

6. Μακάβριο αλλά διδακτικό. Η Malaysia Airlines μετά τις δύο μοιραίες πτήσεις απέσυρε διαφημιστική καμπάνια – διαγωνισμό  με τίτλο/ θέμα  «Που θα ήθελα να ταξιδέψω πριν πεθάνω»

Διαβάστε σχετικά εδώ

7. Ένα από τα πιο πετυχημένα post του καλοκαιριού – με μεγάλο insight λέμε

8. Μία διαφήμιση που μόνο θετικά σχόλια μαζεύει ακόμα και στο δύσκολο ελληνικό twitter είναι η νέα διαφήμιση του ΑΧΕ.

Δείτε τι γίνεται και τι γράφεται στο εξωτερικό στα πλαίσια του επιτυχημένου activation  #kissforpeace

Twitter
Instagram
Facebook
Behind The Scene Video (κλικ στη φωτό)

3 νέες ταινίες κι ένα άρθρο για την καμπάνια που πάει να εγκαθιδρύσει την 21η Σεπτεμβρίου σαν Παγκόσμια Ημέρα της Ειρήνης (κλικ στη φωτό)

9. Black dances to a different beat από την πάντα τολμηρή και γοητευτική Guinness

10. Και θα κλείσουμε μουσικά. Να τα καλοκαιρινά τραγούδια που στρημάραμε περισσότερο αυτό το καλοκαίρι στο Spotify. Ακούστε τα με ένα κλικ στη φωτό

Να είστε καλά, καλή σεζόν κι αγάπη μόνο και μουσικές:-)

 

Advertisements

5 responses »

  1. πχ στο

    2. Ice Bucket Challenge it was και σχεδόν ολόκληρο τον Αύγουστο επώνυμοι κι ανώνυμοι μπουγιελονώντουσαν με κουβάδες παγωμένου νερού για καλό σκοπό. Ε, τι να κάνουν κι οι διαφημιζόμενοι βάλανε τα δυνατά τους. Μας άρεσε πολύ η προσπάθεια του Ζυμαρούλη της Pillsbury.

    Δείτε την εδώ (κλικ)

    3. Αυτό

    δε μου βγάζει κάτι για κλικ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s