#Timeliners_ads 29.09.14 Γιατί λύγισε η Apple

Standard
Boy-That-Escalated-Quickly-AnchormanΑκόμα κι ένας γίγαντας λυγίζει. Εν προκειμένω η Apple.

Κάτι η ιστορία με τους U2, κάτι τα προβλήματα με το iOS8, αποκαλύπτεται κι ότι το iPhone 6 Plus λυγίζει και ξεσπάει μία άνευ προηγουμένου κρίση η οποία κατέληξε στην πτώση της μετοχής της Apple αλλά – και το χειρότερο- σε μία άνευ προηγουμένου αρνητική δημοσιότητα για την μάρκα σε όλο τον κόσμο.

Πηγή: Trending.gr

Πηγή: Google Finance

Στην περίπτωσή μας, η είδηση δεν έγκειται τόσο στο #bendgate και στο πως μία εταιρεία σαν την Apple και το εξ ορισμού υπερσοφιστικέ R&D της άφησαν να τους ξεφύγει μια τέτοια λεπτομέρεια – αυτά θα τα έχετε μάθει ήδη- αλλά πως λογαριασμοί κοινωνικών δικτύων μεγάλων ανταγωνιστικών και μη πολυεθνικών με δημοφιλείς μάρκες στα κοινωνικά δίκτυα τρολάρισαν την Apple με κάποιες από αυτές να δίνουν μαθήματα δημιουργικότητας.

Υπάρχει μια τάση προς τα κοινωνικά δίκτυα που δεν έχουν διαφημίσεις και που σέβονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών τους.

Ένας παλιός ‘φίλος’ κάνει ένα μεγάλο relaunch

Κι ένας καινούριος παίκτης μπαίνει στην αγορά

Μείνετε μαζί μας για περισσότερα, θα επανέλθουμε σε αυτά.

Θα κλείσουμε με δύο ακόμη τρολαρίσματα στην Apple. Το πρώτο και καλύτερο κι ένα ελληνικό.

Καλή βδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s