#Timeliners_ads 6.10.14 Γιατί οι κειμενογράφοι θα γίνουν συμβολογράφοι

Standard
timthumbΌλο και περισσότερα είναι τα μηνύματα που παίρνουμε από παντού σχετικά με την δραματική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε μέσω των κινητών μας συσκευών.

Το παραπάνω αφορά ειδικότερα τους νεώτερους, τόσο για τον τρόπο με το οποίο διαβάζουν και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η προσοχή τους.

> Τα παιδιά ξεκινάνε να χειρίζονται tablets πριν αρχίσουν να γράφουν με μολύβι, μαθαίνουν από νωρίς την επικοινωνία μέσω της εικόνας και ειδικότερα των εικονιδίων.
> Δεν διαβάζουμε αλλά ξεπετάμε τα κείμενα, είναι οι εικόνες που έλκουν την προσοχή μας κι αρκούν. Ζούμε στην εποχή των infographics και της οπτικής  και συμβολικής απεικόνισης ολόκληρων λέξεων , ακόμα και φράσεων.
> Τα κοινωνικά δίκτυα που απευθύνονται στους νέους είναι σχεδιασμένα για λίγα λόγια και πολύ εικόνα. Γράφουμε και ζωγραφίζουμε με τον δείκτη.
> Το attention span μας έχει μειωθεί στα 8 δευτερόλεπτα, δεν χωράει εκ των πραγμάτων πολύ μπλα μπλα.

Ζούμε στην εποχή που οι κειμενογράφοι πρέπει να μεταλλαχτούν σε συμβολογράφους.

Ακολουθήσαμε διάφορους επώνυμους και μάρκες στο snapchat.

Αυτή είναι μία τυπική εικόνα snapchat , η οποία μάλιστα προηγείται μιας αλληλουχίας εικόνων που παρουσιάζουν μία νέα δραστηριότητα του Jared Leto

Για να μην νομίσετε ότι δεν σας αφορά, στο ίδιο στυλ (αλληλουχία φωτογραφιών με σχεδιάκια ‘χειρόγραφα’ επάνω τους που καταλήγουν στην παρότρυνση  να έχεις αυτοπεποίθηση για το σώμα σου) είναι η νέα καμπάνια του DOVE που απευθύνεται στο νεανικό κοινό του snapchat.

Πρόκειται για την καμπάνια Legacy που στα ‘παραδοσιακά΄ μέσα (Facebook, Twitter και Instagram) καλεί μαμάδες, δάσκαλους και γενικά μεγάλους να αποτελέσουν ένα πρότυπο που θα εμπνεύσει τα νέα κορίτσια να έχουν αυτοπεποίθηση για το σώμα τους, την ομορφιά τους και τον εαυτό τους.

Στο snapchat καλεί απευθείας τα κορίτσια να ανεβάσουν φωτό που με αυτοπεποίθηση μιλάνε για τον εαυτό τους και μάλιστα από σήμερα Δευτέρα ως και Τετάρτη 8 Οκτωβρίου θα υπάρχει στο snapchat ειδικός, ο Jeff Weiner αλλά και άλλοι από την ομάδα Dove για να απαντήσουν επί τόπου απορίες στα κορίτσια «one-on-one in a safe forum».

Μια νέα γενιά ανθρώπων που χειρίζονται λογαριασμούς κοινωνικών δικτύων γεννιέται  μια γενιά που θα κατέχει τους νέους κανόνες, θα ξέρει να ΄παίζει καλά με τον δείκτη της και θα έχει ικανότητα να απεικονίζει λέξεις και συναισθήματα με χρωματιστές γραμμές και σχήματα.

Ακούγεται συναρπαστικό αλλά για τους παραδοσιακούς θα είναι πολύ δύσκολο, είναι όμως καιρός να δούμε την αλήθεια που έρχεται στα μάτια.

Διαβάστε περισσότερα για την εξαιρετική καμπάνια του Dove εδώ κι εδώ

Αν αγχωθήκατε να θυμάστε η μάθηση είναι το καλύτερο αντιαγχωτικό, οπότε καλή εβδομάδα κι αγάπη μόνο και μουσικές.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s