#Timeliners_ads και η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

Standard

Γιορτάσθηκε σε όλο τον κόσμο η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

Μία πολύ ενδιαφέρουσα δουλειά που είδαμε σχετικά με την ημέρα αυτή ήταν  η καμπάνια του Στρατού της Σωτηρίας  που μετέτρεψε το viral της περασμένης εβδομάδας #TheDress σε μια εξαιρετική καμπάνια ενάντια στην γυναικεία κακοποίηση με hashtag #StopAbuse

H Apivita για την Ημέρα της Γυναίκας – δε το λες και πρωτότυπο

Πάλι από την Apivita– καλύτερο αυτή την φορά

Από τα Hondos Center στο instagram

Ένα πολύ ωραίο video για την εξέλιξη της συμμετοχής των γυναικών στους Ολυμπιακούς Αγώνες  κυκλοφόρησε από τους επίσημους λογαριασμούς του θεσμού σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Δείτε το με κλικ στη φωτό

Λίγο old school και ψιλοσεξιστικό το βρίσκουμε και γι αυτό το παραθέτουμε

Από τη Red Bull Music Academy  ένα άρθρο τόσο καλογραμμένο που θα ζήλευαν και τα καλύτερα περιοδικά και sites- είναι αυτό που λέμε ότι οι διαφημιζόμενοι θα γίνουν publishers στη θέση των publishers (κλικ στη φωτό)

Είχαν καλή πρόθεση αλλά ατυχής η εκτέλεση-  Δηλαδή στις ‘άλλες’ δεν έχει χρόνια πολλά;

Αντίθετα να ένα πολύ ωραίο tweet και με κλικ επάνω του ένα πολύ ωραίο άρθρο

Νοστιμότατο!

Κι αυτό πολύ μας άρεσε


Το καλύτερο το αφήσαμε για το τέλος και δεν έχει να κάνει με την Ημέρα της Γυναίκας αλλά με το μοιραίον φυγείν αδύνατον. Καλή εβδομάδα

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s