#Timeliners_ads 18.05.15 : ΕΖΑ, Snapchat, Qrator και Mad Men

Standard

notis

Καιρό είχαμε να δούμε διαφήμιση που να συγκεντρώνει τόσα πολλά αρνητικά σχόλια και μάλιστα από όλους όσους την σχολιάζουν.

Ο λόγος για την καλή μπύρα ΕΖΑ και την διαφήμισή της και τα σχόλια αφορούν τόσο στην επιλογή του πρωταγωνιστή, μοντέλου και ηθοποιού, Νίκου Αναδιώτη όσο και στο σενάριο και την ταινία αυτά καθαυτά.

Με ένα κλικ στη φωτό μπορείτε να… απολαύσετε όλα όσα γράφονται για τη διαφήμιση αυτή:

– Το παιδί θαύμα του Snapchat, o CEO του Evan Spiegel μίλησε στο Πανεπιστήμιο της Νοτίου Καλιφόρνιας  Marshall School of Business και απάντησε σε μία ερώτηση αξίας δισεκατομμυρίων: Γιατί ΔΕΝ πούλησε στο Facebook. Έχει αξία να διαβάσετε τι είπε ο πιτσιρικάς – αρκεί ένα κλικ στη φωτό του

– Μια και μιλάμε για κοινωνικά δίκτυα και apps έχει κι η Ελλάδα το δικό της. Την περασμένη εβδομάδα έγινε το επίσημο λανσάρισμα του Qrator. Σύμφωνα με τον ιδρυτή του Νικόλα Ιωαννίδη  πρόκειται για μια παγκόσμια δημιουργική κοινότητα που αποτελείται από ταλαντούχους δημιουργούς και το κοινό τους.


«Το Qrator εφαρμόζει πετυχημένους μηχανισμούς κοινωνικής δικτύωσης, που εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο διάδρασης μεταξύ των μελών της. Τη γέννηση και ανάπτυξη της ανερχόμενης δημιουργικής κοινότητας του Qrator, συμβολίζουμε με μια σπείρα. Είναι η σπείρα που σχηματίζεται από τα ονόματα ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και δημιουργών από όλο τον κόσμο. Έχουμε ένα πολύ ευρύ φάσμα από δημιουργούς. Δημιουργούς που φτιάχνουν ποδήλατα στο Σαν Φρανσίσκο, κεραμίστες από τη Μεγάλη Βρετανία,  bakers από το Brooklyn, street artists από την Αθήνα, εικονογράφους από τη Γαλλία και πολλούς άλλους».

Το Qrator δίνει δωρεάν βήμα στους δημιουργικούς επαγγελματίες να παρουσιάσουν τη δουλειά τους, ενισχύοντας το ψηφιακό τους αποτύπωμα και άρα το brand τους, με ένα μοναδικό και φιλικό προς το χρήστη τρόπο. Έτσι, αυξάνουν τις ευκαιρίες διάθεσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Όμως, δεν παρουσιάζονται μόνο επαγγελματίες δημιουργοί, μπορεί ο καθένας να φτιάξει περιεχόμενο. «Πιστεύουμε ότι η δημιουργία είναι η κινητήρια δύναμη του αύριο. Πιστεύουμε επίσης ότι η δημιουργικότητα δεν είναι ένα χάρισμα για τους λίγους. Πιστεύουμε ότι όλοι μέσα μας κρύβουμε ένα δημιουργό»  λέει ο Νικόλας Ιωαννίδης. «Για να καλλιεργήσουμε μία δημιουργική κοινότητα πρέπει να δώσουμε τη δυνατότητα σε όλους να εκφράσουν αυτή την πλευρά τους. Στο Qrator μπορούμε όλοι να αναρτήσουμε τα οπτικοακουστικά μας ερεθίσματα. Είμαστε δημιουργοί ερεθισμάτων για τους δημιουργούς, και το Qrator λειτουργεί σαν ένας ενισχυτής έμπνευσης».

Το  Qrator είναι μία ελληνική ιδέα, που βρήκε πολύ γρήγορα υποστηρικτές παγκοσμίως. Ως επιχείρηση, ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2011 στην Αγγλία και χρηματοδοτήθηκε το Δεκέμβριο του 2014 από ξένους και Έλληνες επενδυτές.

Συγκεκριμένα, από το PJ Tech Catalyst, που διαχειρίζεται επενδυτικά κονδύλια της Τράπεζας Πειραιώς και του European Investment Fund, και ξένους angel investors από την Αμερική, την Αυστραλία και τον Καναδά. Ολόκληρη η λειτουργία και ανάπτυξη γίνονται από Έλληνες επαγγελματίες στα Χανιά και την Αθήνα. Αν είστε δημιουργός ή απλά αναζητάτε έμπνευση, sign in, έτσι απλά

– Εσείς την ξέρατε την ιστορία του Hamburger Icon; Ευκαιρία να την μάθετε με ένα κλικ στη φωτό

– Μα τι μανία αυτή με τους Mad Men. Για τέλος κοίτα τι σας έχουμε σε ένα καταπληκτικό infographic με ένα κλικ στη φωτό


 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s