#Timeliners_ads 5.10.15: 7 πράγματα που ξέρει το Facebook για εμάς

Standard
tumblr_mzy2btH0fD1rblajqo1_500
Η συζήτηση είναι μεγάλη και παλιά. Το Facebook με κάθε ανάρτηση ή κλικ σε ανάρτηση που κάνει ο κάθε ένας από εμάς , δισεκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, μαζεύει ένα τεράστιο όγκο δεδομένων, απίστευτη γνώση και insights για τη συμπεριφορά μας, γνώση αξίας δισεκατομμυρίων για τους  marketers και τους διαφημιστές τους.

Είναι μαθηματικά βέβαιο ότι κάποια στιγμή το Facebook θα αρχίσει να  πουλάει αυτήν την γνώση συστηματοποιημένα υποκαθιστώντας ενδεχομένως  άλλες πηγές  μέσω των οποίων την αναζητούσαμε.

Προς το παρόν κυκλοφόρησε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον white paper με πολλά από αυτά τα insights τα οποία έχει εντοπίσει.

Το white paper έχει τίτλο Moments That Matter και  εκθέτει αναλυτικά μερικές πολύ ενδιαφέρουσες συνήθειες και συμπεριφορές μας συνοψίζοντας ότι είμαστε σε μια εποχή που οι αναρτήσεις μας περνάνε από την ενασχόληση  με μεγάλες στιγμές που φτιάχνουν άλλοι για εμάς (πχ. Τηλεοπτικές σειρές) στην διάδοση στιγμών που φτιάχνουμε οι ίδιοι για τη ζωή μας.

Να επτά πράγματα από όλα όσα ξέρει το Facebook για εμάς και τους πελάτες των πελατών μας:

1.    Οι πιο δημοφιλείς μέρες για γάμους, αρραβώνες και λοιπές επισημοποιήσεις δεσμών

 

fbiq1

2. Είμαστε πιο φιλικοί και ανοιχτοί το καλοκαίρι οπότε και παρατηρείται να ανεβαίνει o ρυθμός με τον οποίο αποδεχόμαστε αιτήματα για νέους φίλους

fbiq2

 

3.    Από απλοί μάγειρες καθημερινά μεταμορφωνόμαστε σε γκουρμέ και γαστρονόμους τα Σαββατοκύριακα

fbiq3

 

4.    Οι νέοι γονείς ξοδεύουν 14 φορές περισσότερο χρόνο στο Facebook mobile από τους χρήστες που δεν έχουν παιδιά ανεβάζοντας φωτό για και με τα μωρά τους.(Σημείωση δική μας: MHN ANEBAZETE ΜΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ). Και – έλεος- το peak time των αναρτήσεων είναι 4-7 το πρωί!!!

5.    27% των ανθρώπων αναζητούν το αυτοκίνητο που θα αγοράσουν μέσω του κινητού τους.
Δεν φαντάζεστε τι στοιχεία δίνει για την συμπεριφορά μας το Moments That Matter

fbiq4

6.    Οι άνθρωποι αγαπάμε τις περιπέτειες αλλά μισούμε τις μετακομίσεις. Όταν όμως μετακομίζουμε η συμπεριφορά μας συνδέεται με πράγματα κι αναζητήσεις που θα σας εκπλήξουν και που διαφέρουν πολύ ανά φύλο και ηλικία

αρχείο λήψης

7.    Καφές: Η δύναμη της αγάπης! Μία μέση ημέρα ο καφές δημιουργεί πάνω από 75.000.000 interactions στο Facebook σε όλο τον κόσμο με πιο συνδεδεμένο hashtag το #love !

Σας παροτρύνουμε να κατεβάσετε και διαβάσετε ολόκληρο το Moments That Matter εδώ
Εξαιρετικά insights , ένας τσάμπα account planner από το Facebook IQ  (κι εμάς) για εσάς!

Καλό διάβασμα, καλή εβδομάδα, καλή σεζόν

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s