#Timeliners_ads Είναι το ad blocking το τέλος της online διαφήμισης όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα;

Standard

adblocking

Το ad blocking ήρθε για να μείνει με όλες τις μετρήσεις να δείχνουν μία απίστευτη άνοδο στη χρήση του τα τελευταία χρόνια.

adblo

 

Υπολογίζεται ότι  το 2015 το ad blocking θα κλείσει με 198 εκατομμύρια  ενεργούς  ad block χρήστες, 41% ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο και  ότι θα κοστίσει στους publishers $ 22 δις λιγότερα έσοδα.

H Ελλάδα είναι από τις χώρες με πολύ υψηλή διείσδυση ad blocking (37 %) και περίπου 2, 4 εκατομμύρια ενεργούς  χρήστες  κάθε μήνα.

adbl

Οι ad blockers κυκλοφοράνε ελεύθερα στο διαδίκτυο και αρκεί να γκουγλάρετε τη λέξη για να βρεθείτε μπροστά σε πολλές επιλογές  για τον browser σας αλλά καταλυτική στην εξέλιξη όλου του θέματος  και στο buzz που δημιουργήθηκε γύρω από αυτούς  είναι η κίνηση της Apple να βάλει ad blocker στο iOS 9 και στα καινούρια κινητά της  iPhone 6 και iPhone 6 plus.

Πως αλλάζει το ad blocking τη ζωή ενός χρήστη είναι εύκολο να το φανταστούμε: Λιγότερες ενοχλητικές διαφημίσεις όση ώρα αυτός σερφάρει στο internet και καταναλώνει το αγαπημένο του περιεχόμενο,λιγότεροι κίνδυνοι να μολυνθεί από κακόβουλα λογισμικά και λοιπές παράπλευρες απώλειες ή να πληρώσει παραπάνω λογαριασμό στον πάροχό του από λάθη ή αβλεψίες ή …

Πως αλλάζει όπως το ad blocking τη ζωή των διαφημιστών και των publishers;

Το  ad blocking είναι κάτι χειρότερο από το τηλεκοντρόλ και το zapping. Στην εποχή της παντοδυναμίας της τηλεόρασης ο κόσμος γλύτωνε από τις διαφημίσεις πατώντας το κουμπί κι αλλάζοντας κανάλια. Τις περισσότερες φορές μάλιστα θα είχατε προσέξει πωςτα breaks των καναλιών πέφτανε όλα μαζί, ειδικά στο prime time. Κι εν πάσει περιπτώσει το budget πήγαινε όπου ήταν να πάει και ήθελες  δεν ήθελες  κάποια στιγμή την διαφήμιση θα την έβλεπες.

Τώρα αποφασίζεις όχι στην διαφήμιση και καθάρισες.  Από μια σύντομη άτυπη έρευνα που κάναμε σε γνωστούς μας 15-25 δεν υπήρχε ούτε ένας που να μη χρησιμοποεί ad blocker.

Πως μπορούν να το αντιμετωπίσουν οι marketers και πως οι publishers;

Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, είναι γνωστό πως ειδικά οι νέοι ΔΕΝ θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις. Επίσης ειδικά στα κινητά οι διαφημίσεις είναι πολύ ενοχλητικές και προκαλούν και λάθη που πολλές φορές σημαίνουν επιπλέον  κόστος για τον χρήστη.

Οι publishers έχουν μια τεράστια ευκαιρία πίσω από την ικανότητα και το know –how τους στην παραγωγή ενδιαφέροντος περιεχομένου. Εκεί ακριβώς πρέπει να πατήσουν κι οι άνθρωποι τουmarketing εξερευνώντας νέους τρόπους και μη παραδοσιακά φορμά  επικοινωνίας με τους πελάτες τους, νυν κι υποψήφιους.

Ήταν χαρακτηριστικό το περιεχόμενο των περισσότερων παρουσιάσεων που είδαμε στο πρόσφατο συνέδριο Content &  Native Advertising  κι ειδικά της τελευταίας του Ross Cathcart που αφοριστικά μιλάει για το πέρασμα από την εποχή των διαφημιστών στην εποχή των δημοσιογράφων .

Όπως και να έχει, από όποια μεριά και να στέκεστε, αρχίστε να ψάχνετε τα πράγματα αλλιώς. Το ad blocking ήταν ανάγκη των χρηστών και για αυτό γεννήθηκε και μεγαλώνει. Αργά ή γρήγορα ακόμα και το Facebook που δεν σου δίνει ακόμα την δυνατότητα να κόψεις τις διαφημίσεις , θα το κάνει και τότε, τι?

*Τις περισσότερες πληροφορίες πήραμε από αυτό το blog:

http://blog.pagefair.com/2015/ad-blocking-report/

Advertisements

One response »

  1. Παράθεμα: #Timeliners_ads 2.2.16: Όχι άλλα pop – ups. Μπορούμε και με native | #Timeliners

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s