#Timeliners_ads 16.11.15: #ParisAttacks-Οι πρώτες αντιδράσεις των εταιρειών

Standard
marianna
Στα δραματικά γεγονότα της Παρασκευής στο Παρίσι αντέδρασαν ακαριαία αρκετές εταιρείες με πρώτα τα κοινωνικά δίκτυα και ακολούθως εταιρείες τεχνολογίας αλλά και άλλες.

Tο Facebook δημοσίευσε το safety check feature. Σημειώνουμε ότι υπέστη σφοδρή κριτική γιατί δεν έπραξε αντίστοιχα και στην επίθεση της Βηρυτού οπότε αναγκάστηκε και προσαρμόστηκε ανάλογα

Το Youtube με την είσοδο του χρήστη δίνει link σε συνεχή ροή ζωντανών ειδήσεων. Πατήστε τη φωτό να συνδεθείτε

Η Google έδωσε δωρεάν τηλεφωνικές κλήσεις μέσω hangout

To Twitter άλλαξε avatar

Κι άλλες εταιρείες  άλλαξαν avatar και cover photos

H αντίδραση της Amazon

Η Airbnb

To Snapchat κυκλοφόρησε video

Στην Ελλάδα η Aestetik του Χρήστου Κολοκυθά κυκλοφόρησε το εξαιρετικό illustration με την δακρυσμένη Μαριάννα που είναι και η κυρίως φωτογραφία αυτού του post.

Είμαστε σίγουροι θα υπάρχουν πολλές ακόμη που θα συνεχίσουν. Δυστυχώς τρείς βετεράνοι διαφημιστές, δύο της Publicis κι ένας της Havas ήταν ανάμεσα στα θύματα. Τα θερμά μας συλλυπητήρια στις οικογένειες και τους συναδέρφους τους.

Τέλος, η στήλη λυπάται πολύ για τον θάνατο του Γιάννη Κακουλίδη, μάθαμε πολλά από αυτόν τον σπουδαίο διαφημιστή. Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και όλους όσους πονούν για αυτόν. Νάναι καλά εκεί που πάει.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s