#Timeliners_ads 30.11.15 : Tο επικό marketing των STAR WARS

Standard

starwars

Όλος ο κόσμος  περιμένει την νέα ταινία των θρυλικών STAR WARS, STAR WARS –THE FORCE AWAKENS, που στην Ελλάδα ανοίγει μία εβδομάδα μετά από το εξωτερικό, δηλαδή στις 24 Δεκεμβρίου όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται και στις αφίσες της ταινίας.

Πέρα από την ίδια την ταινία και την λατρεία που έχουν εκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο για την ιδέα STAR WARS, ένα πράγμα που αξίζει να συζητηθεί και ξεπερνά κάθε φαντασία είναι το ίδιο το marketing  του franchise και οι διάφορες εκφάνσεις του.

Θα σταθούμε στο partnership του Franchise με την Google συν δύο τρία ακόμη παραδείγματα και κάποια άρθρα που πρέπει να διαβάσετε.

Η Google ανέβασε στο Twitter account της πως στηρίζει πλέον την  γλώσσα Aurebesh στο Google translate. Φυσικό επόμενο να γίνει ο κακός  χαμός παντού

Δοκιμάσαμε κι εμείς

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Όλες οι μάρκες που σέβονται τον εαυτό τους και μπορούν δίνουν τα πάντα για να συνδεθούν με τα Star Wars


Διαβάστε περισσότερα εδώ

Το ίδιο το franchise εφάρμοσε κλασσικές αλλά αξεπέραστες τεχνικές marketing που δεν στάθηκαν στα spoilers αλλά ήρθαν να δημιουργήσουν προσμονή τόσο στους καινούριους όσο και στους παλαιούς φαν. Δείτε το reel  των STAR WARS στο COMIC CON με κλικ  στη φωτό και μετά διαβάστε το άρθρο πιο κάτω

Και τώρα το άρθρο

O κόσμος νοιώθει την ανάγκη να διαλέξει πλευρά.  #Chooseyourside  με την Google  πατώντας  στη φωτό

Επίσης…


O  Darth Vader γίνεται νοικοκύρης  (κλικ στη φωτό)


Το έπος συνεχίζεται πάντα από την Google  . Κάντε search ‘’a long time ago in a galaxy far far away’

Και τώρα διαβάστε αυτό

Advertisements

One response »

  1. Παράθεμα: #Timeliners_ads : Επτά από τις καλύτερες διαφημίσεις του 2015 | #Timeliners

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s